Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:12:37 GMT

پنج مجتمع قالی بافی در اردبیل راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۶۴۷۷

پنج مجتمع قالی بافی در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شش ماهه اول امسال بیش از هزار و 600 بافنده فرش دست بافت در استان اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه امسال برای بافندگان فرش در استان 145 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: امسال در استان 672 بافنده روستایی و عشایری موفق به اخذ تسهیلات کم بهره و یارانه ‌دار دولتی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از پرداخت تسهیلات کم بهره برای مشاغل خانگی خبر داد و بیان کرد: در نیمه دوم سال نیز افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهند شد.
عاملی با بیان اینکه افزایش صادرات استان، گفت: در شش ماهه اول سالجاری بیش از 53 میلیون دلار محصولات تولیدی از استان اردبیل صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و حجم رشد قابل توجهی داشته است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: عمده محصولات تولیدی این استان به کشورهای جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان صادر می شود.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان اردبیل افغانستان صنعت معدن و تجارت استان یارانه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل