Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرگزاری مهر، رضا اردکانیان در آیین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایوان ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان ایلام به‌ویژه در ایام نزدیک اربعین حسینی بیان داشت: پیشرفت کلی این طرح‌ها نزدیک ۷۰ درصد بوده و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

وی در ادامه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های کشور یاد کرد و بیان داشت: تصفیه‌خانه ایوان هفتمین پروژه از چهل پروژه‌ای است که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو به اهمیت احداث تصفیه‌خانه‌های در کشور اشاره و بیان داشت: اهمیت فاضلاب و تصفیه ان در این است که یک مترمکعب آن می‌تواند ۴۰ مترمکعب آب سالم را آلوده کند، در حالیکه پساب‌های تصفیه شده، یک منبع مطمئن و پایدار تامین آب بخصوص در بخش صنعت به حساب می آید.

اردکانیان در ادامه با اشاره به افتتاح یک طرح مهم برق‌رسانی در این استان گفت: پروژه بزرگ خط انتقال انرژی ۲۳۰ کیلوولت دومداره سیمره به آبدانان به دهلران به طول ۱۱۳ کیلومتر از پروژه‌های مهم در افزایش پایداری شبکه انتقال برق بود که صبح امروز به بهره‌برداری رسید و نه تنها برق مطمئن برای مصارف خانگی، صنعت و کشاورزی را فراهم خواهد کرد، بلکه به واسطه زیرساخت‌های خوب استان ایلام، امکان صادرات برق را نیز فراهم می کند.

گفتنی است، تصفیه خانه فاضلاب شهر  ایوان امروز (پنجشنبه سوم آبان ۹۷)  با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استاندار ایلام،  فرماندار و امام جمعه ایوانغرب و شماری از مدیران و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
 

کد خبر 4441393

منبع: مهر

کلیدواژه: برق رضا اردکانیان وزارت نیرو اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد کرمانشاه شهرکرد یاسوج شیراز موکب سنندج مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است