Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسافر شهنوازی اظهار داشت: ۴۸ ویژه برنامه در رشته های مختلف ورزشی، امور فرهنگی و در قالب جشنواره های مختلف در سطح شهرستان خاش و در بخش های «نوک آباد» و «ایرندگان» برگزار شد که قسمت قابل توجهی از آنان در بخش ورزش همگانی بود.

وی افزود: با عنایت به اینکه ورزش همگانی در نزد مردم از جایگاه بهتری برخوردار است تلاش شده تا با تدوین برنامه هایی نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره ورزش و جوانان خاش ادامه داد: در راستای ترویج ورزش همگانی در میان خانواده ها چندین همایش پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان خاش برگزار شد که از مهم ترین آنها می توان به همایش پیاده روی در جاده سلامت خاش و دهستان بزرگ «اسماعیل آباد» اشاره کرد که خوشبختانه با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی این هفته جشنواره بازی های بومی و محلی در برخی مدارس سطح شهرستان خاش در میان دانش آموزان برگزار شد.

شهنوازی گفت: از مهم ویژه برنامه هایی که در این هفته برگزار شد می توان به برگزاری جشنواره بادبادک ها، کوه روی، نقاشی با موضوع ورزش، پیاده روی کارکنان ادارات و ارگان های مختلف، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، پاکسازی محیط زیست و تجلیل از هیات های برتر و فعال ورزشی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین با همکاری تمامی هیات های ورزشی فعال در شهرستان خاش مسابقاتی ترتیب داده شد که از نفرات و تیم های برتر نیز تجلیل به عمل آمد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر مردم به ورزش و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در جامعه گفت: یکی از راه های اساسی برای جلوگیری از ابتلاء به انواع بیماری های روحی، روانی و جسمانی پرداختن به ورزش است که میطلبد هر فرد در محیط خانواده و اجتماع نسبت به تبلیغ و گستراندن فرهنگ ورزش تلاش کند.

گفتنی است، هر ساله از ۲۶ مهر ماه لغایت ۲ آبان ماه برای آشنایی و تشریح هرچه بهتر تاثیر ورزش بر ابعاد زندگی مردم تحت عنوان هفته ی «ورزش و تربیت بدنی» نام گذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جاده خانواده دانش آموزان رشته های مختلف ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2