Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بیست و پنج ساله می‌شود. ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان به نقل از دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک، علیرضا درویش‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی و شورای سیاستگذاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت:  باید با تولید آثار فرهنگی و هنری نشاط و شادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم چرا که مردم به نشاط اجتماعی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نکته مهم در برگزاری این جشنواره جلب مشارکت مردم است گفت: حضور هنرمندان از کشورهای مختلف در این جشنواره، تبادل فرهنگ‌ها و اندیشه‌ها را در پی خواهد داشت و در کنار این موارد گردشگری هم توسعه خواهد یافت.

درویش نژاد عنوان کرد: شبکه‌های مختلف تلویزیونی دنیا به دنبال این هستند که شادی و نشاط را در جامعه ایرانی کم رنگ کند؛ اما باید ثابت کنیم دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند نشاط را از مردم ما بگیرد.

رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه امسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بیست و پنج ساله می‌شود افزود: برای برگزاری شایسته جشنواره کمیته‌های اجرایی شکل گرفته و رایزنی با دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره انجام شده است.

درویش نژاد ابراز امیدواری کرد که این جشنواره آبرویی برای همدان و ایران باشد عنوان کرد: هنر مقوله ارباب رعیتی نیست و در این حوزه نباید بسته نگری وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر گاهی اوقات در زمینه‌ فرهنگ و هنر حمایت انجام نمی شود؛ چون نگرشی در این زمینه وجود ندارد. وقتی دیدگاه در مورد پدیده‌ای حاکم نباشد رفتارها رفع تکلیفی و سطحی انجام خواهد شد.

همچنین از انتشار فراخوان ارائه طرح‌های پیشنهادی برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد و افزود: پنجم آبان آخرین مهلت ارسال طرح‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیرخانه این جشنواره است.

به گزارش تسنیم، دبیرخانه جشنواره از هنرمندان حوزه نمایش استان همدان برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره دعوت کرده است و هنرمندان سراسر استان‌ها می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن شرط مندرج در فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 29 آبان تا 4 آذر 1397 به دبیری مریم کاظمی و میزبانی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ نوذر نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!