Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صابری تولایی ظهر پنج شنبه در گردهمایی مدیران دبیرستان های دوره دوم خراسان رضوی که در مجتمع سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فرصت طلبی برخی از  موسسات آموزشی که از خلا ایجاد شده بهره برداری می کنند، بعضا دانش آموزان  و اولیا را از مسیر اصلی تحصیل دور می کند. 

وی افزود: من طی یک ماهه گذشته از آغاز سال تحصیلی از ۲۷ کلاس پایه دوازدهم بازدید کردم و متوجه شدم که همگی   از وضعیتشان نگران هستند، دانش آموزان پایه دوازدهم پر استرس، نگران و قابل توجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: هیچ کس نمی داند که سوالات امتحانات نهایی و کنکور امسال چگونه خواهد بود اما آنچه که به آن یقین داریم این است که کتاب درسی بهترین مرجع دانش اموزان بوده و با تمرکز بر آن باید موفقت خود را تثبیت کنند. 

صابری تاکید کرد: مدیران مهم ترین ارکان پیش برنده اهداف آموزش و پرورش هستند  و امروز حضور بیش از ۸۵۰ نفر از مدیران مدارس متوسطه خراسان رضوی در این گردهمایی نشان دهنده این اهمیت و امید بخش آغاز یک سال تحصیلی با نشاط و پویا است. 

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این همایش استقرار پایه دوازدهم است چراکه دانش آموزانی که امسال پایه دوازدهم هستند، اولین گروه دانش آموزان نظام شش، سه، سه هستند که به ایستگاه آخر خود رسیده اند. 

صابری با اشاره ویژگی های این دانش آموزان خاطر نشان کرد: این دانش آموزان اولین کسانی هستند که امتحانات نهایی و کنکور سراسری را هم زمان در سال تحصیلی خواهند داشت، ساعت هفتگی درس این دانش آموزان بر خلاف پیش دانشگاهی به ۳۵ ساعت افزایش یافته، سوابق تحصیلی در ازمون سراسری تاثیر قطعی و مثبت دارد، طول سال تحصیلی آن ها تا پایان اردیبهشت ماه است.

وی گفت: عدم پیشینه از نوع ونحوه سوالات امتحانات نهایی و کنکور سراسری و چالشی که کتاب های جدید التالیف که بعضا مشکلاتی هم دارند و دبیرانی که برای نخستین بار است این کتاب های را درس می دهند شرایط سختی را برای دانش آموزان فراهم کرده است. 

کد خبر 4441396

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مشهد کنکور اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد کرمانشاه شهرکرد یاسوج شیراز موکب سنندج مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده