Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@05:31:35 GMT

بازی تدارکاتی حریف ایران با بولیوی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۶۹۴۹

به گزارش پارس نیوز، تیم ملی فوتبال 12 ماه نوامبر سال جاری میلادی (21 آبان) برای برپایی اردوی آماده‌سازی جام ملت‌های 2019 آسیا راهی امارات می‌شود. عراق در سومین روز این اردو یک دیدار تدارکاتی برابر بولیوی برگزار خواهد کرد. تیمی که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برابر ایران با نتیجه 2 بر یک شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال عراق تایید پارگی رباط صلیبی زانوی مصطفی ناظم است. این مدافع عراقی که در دومین بازی تورنمنت سوپر کلاسیکوی عربستان برابر تیم ملی این کشور مصدوم شده بود امروز با تایید فدراسیون فوتبال عراق در جام ملت‌های 2019 آسیا غایب است.

 تیم ملی فوتبال عراق در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا که از 15 دی ماه سال جاری با شرکت 24 تیم در امارات آغاز می‌شود با تیم‌های ملی ایران، یمن و ویتنام قرار دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال عراق بولیوی پارس بازی تدارکاتی حریف ایران پارس نیوز فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین؛ در بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم شمس آذر در ورزشگاه آزادی در یک بازی تماشایی با نتیجه ۳ - ۲، نتیجه را به آبی‌ های پایتخت باخت.

تیم شمس آذر که تا دقیقه ۸۰ بازی با سه گل از حریف خود عقب بود در دقایق ۸۳ و ۸۵ با گل‌های فراز امامعلی و مجتبی فخریان دو گل به استقلال زد و این امکان را داشت که باخت را با مساوی عوض کند.

استقلالی‌ها با این برد به صدر جدول بازگشتند.

تیم شمس آذر با این نتیجه ۳۱ امتیازی و در دره هفتم جدول باقی ماند

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شمس آذر یازدهم اردیبهشت در خانه، میزبان پیکان تهران است.

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم