Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@17:09:21 GMT

پرچم داعش بر روی بمب ارسالی به دفتر سی اِن اِن +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۷۵۹۴

پرچم داعش بر روی بمب ارسالی به دفتر سی اِن اِن +عکس

رکنا: یکی از روزنامه نگاران شبکه سی اِن اِن تصاویری از بمب لوله‌ای ارسال شده به استودیوی این شبکه در نیویورک منتشر کرد که نشان می‌دهد تصویر پرچم داعش بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش رکنا، به نقل از راشا تودی، «جیم آکوستا» روزنامه نگار شبکه سی اِن اِن تصاویری از یک بمب لوله‌ای را به اشتراک گذاشت که به استودیوی این شبکه خبری در نیویورک ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بزرگنمایی این تصویر، نقش پرچم داعش ISIS بر روی این بمب لوله‌ای بسیار ابتدایی که در یک پاکت کاغذی قهوه‌ای به آدرس «تایم وارنر سنتر» در شهر نیویورک ارسال شده است، دیده می‌شود.

نکته جالب توجه آن است که این بسته مشکوک به آدرس «جان برنان» مدیر پیشین اف بی آی که هم اکنون با حضور مرتب خود در شبکه سی ان ان به دونالد ترامپ» و اقدامات او می‌تازد، ارسال شده است.

در قسمت آدرس فرستنده، آدرس پستی دفترکار «دبی واسرمن شولتز» عضو کنگره فلوریدا درج شده است. واسرمن شولتز خود یک بسته مشابه را روز چهارشنبه دریافت کرده که پلیس Police بعد‌ها تأیید کرد این بسته مشکوک حاوی وسیله‌ای منفجره بوده است.

منابع وابسته به پلیس آمریکا به شبکه خبری سی ان ان گفتند که این بسته مشکوک با پیک پیشتاز ارسال شده است.

به رغم درج نقش پرچم داعش بر روی این بمب لوله ای، داعش تاکنون مسئولیت این حمله زنجیره‌ای را برعهده نگرفته و اعتبار و سندیت این پرچم نیز تاکنون تأیید نشده است.

گفتنی است که بمب لوله‌ای موجود در تصاویر به اشتراک گذاشته آکوستا به بمب‌های لوله‌ای شباهت دارد که برای «باراک اوباما»، «بیل کلینتون» و همسرش «هیلاری کلینتون» ارسال شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد جلوی فاجعه در پرواز اصفهان را گرفت! + عکس و جزییات عکس های وحشتناک از انفجار مرگبار اندیمشک + جزییات مرگ آیت الله در ابهام! / فائزه بازهم از رادیو اکتیو گفت! دستگیری خبرنگار هتاک در نقطه صفر مرزی! / او قصد ترک ایران را داشت فوری / شهادت 2 بسیجی در حمله تروریستی کردستان! +اسامی و جزییات وحشتناکترین سفر هوایی ایرانی ها به کربلا ! + عکس بسیار عجیب جزییات فرار هراسناک یک داعشی قبل از بریده شدن سرش! + عکس این دزد عشق زندان دارد! / او در آبادان چه کرد؟! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس عکس یادگاری سید حسن مدرس پس از ترور / او 4 گلوله خورد و زنده ماند همخوابی الهه با پسرخاله اش که 12 سال از او کوچکتر بود / وقتی شوهرم نبود علی به خانه می آمد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سیمین با تهدید کشتن بچه ای که در شکمش دارد ناصر را سرکیسه کرد! این دختر آملی به جنگیدن عادت دارد + عکس درخواست باورنکردنی شهید طاهرنیا از حاج قاسم سلیمانی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه داعش ISIS پلیس Police اخبار حوادث نیویورک عکس داعش دفتر بمب عکس ایران قتل فیلم روزنامه دستگیر شد جوان زنان زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا

پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی