Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب نیستان با همکاری فرهنگ سرای اندیشه چهارمین نشست کوتاه با داستان را در هفته پیش رو برگزار می کند.

به گزارش الف کتاب، در این نشست که به میزبانی سید مهدی شجاعی برگزار می شود، علاوه بر رضا امیرخانی، سیروس همتی و علی فامیان حضور خواهند داشت.

این مراسم روز یکشنبه 6 آبان ماه، ساعت 17 در محل فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرسیده به پل سیدخندان. بوستان اندیشه.  برگزار خواهد شد و ورود عموم به آن آزاد است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ای کاش زودتر» منتشر شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد.

در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سوالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟