Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:38:48 GMT

بازارچه دائمی هشترود در محل بازار هفتگی احداث می شود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۷۷۶۵

بازارچه دائمی هشترود در محل بازار هفتگی احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان ظهر امروز پنج شنبه در دومین جلسه هماهنگی راه اندازی بازارچه دائمی این شهرستان ابراز داشت: پیش از ایجاد بازارچه دائمی باید زیرساخت های لازم نظیر سهولت دسترسی به بازار، ایجاد پارکینگ، دسترسی به امکانات رفاهی (آب، گاز، برق و تلفن) فراهم باشد، چون هدف از این بازارچه دائمی توسعه گردشگری در شهرستان است از این رو ایجاد امکانات تفریحی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی در کنار بازارچه جزو ضرورت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از ایجاد بازارچه دائمی محصولات روستائی را برندسازی این محصولات با هدف جذب گردشگر و ارتقای سطح تولید و ایجاد اشتغال به منظور توسعه پایدار در شهرستان دانست و مطرح کرد: جامعه هدف برای فروش فقط اهالی شهرستان نبوده و باید فراتر از هشترود بیاندیشیم و بفکر جذب گردشگر از شهرستان های مجاور و مسافران بین راهی باشیم.

فرماندار هشترود با اشاره به بازدید صورت گرفته به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری از شهرستانهشترود بیان داشت: در این جلسه مقرر شده که محل فعلی بازارچه هفتگی هشترود برای بازارچه دائمی اختصاص داده شود. از جمله امتیازات بازارچه هفتگی سهولت دسترسی و دارا بودن امکانات رفاهی(آب، برق، گاز و ...) در آن و همچنین رونق کسب و کار در این محل است که ظرفیتی بالقوه را فراهم آورده است.

وی گفت: لازم است شهرداری طرح اولیه برای آغاز عملیات فاز یک بازارچه دائمی با احداث ۵۰ غرفه را تا جلسه آینده آماده کند، همچنین بخشداری ها بایستی دهیاران را مکلف به شناسایی افرادی نموده که توانایی احداث غرفه را دارند.

کد خبر 4441466

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سنتی روستا هشترود اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد کرمانشاه شهرکرد یاسوج شیراز موکب سنندج مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا