Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشک‌های بشار رسن و نگاه او به آسمان در فراغ مادرش چهره غمبار این ستاره 22 ساله را به یکی از صحنه‌های تلخ شب صعود پرسپولیس به فینال تبدیل کرد که در ادامه با آغوش کاپیتان سیدجلال آرام می‌گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بشار رسن اما هدف بزرگی در سر دارد و امیدوار است بتواند به هدف مهمی که با پوشیدن پیراهن پرسپولیس و صحبت‌هایش با مادرش داشته دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار در این رابطه می‌گوید: من این پیروزی را به مادرم، خانواده و البته هوادارانی که در این مدت چه در عراق و چه ایران احساسات‌شان را با من در میان گذاشتند تقدیم می‌کنم. این پیروزی متعلق به هوادارانی است که در اوج مشکلات و سختی‌هایی که تحمل کردند در کنار ما بودند و هدفی جز موفقیت پرسپولیس نداشتند.

وی ادامه داد: این یک روز خاص برای ما بود. روزی که توانستیم برای اولین در تاریخ باشگاه به فینال راه پیدا کنیم. این خواست در همگی ما وجود داشت، هرچند در فصل گذشته نیز شایستگی آن را داشتیم اگر اتفاقاتی علیه ما رخ نمی‌داد. ما در کنار هواداران‌مان علیه محرومیت‌ها و مشکلات جنگیدیم و نشان دادیم که در کنار هم قادر خواهیم بود به اتفاقات بزرگی برسیم. در فصل گذشته بزرگترین مشکل ما این بود که در بیشتر بازی‌ها آنها را در کنار خودمان نداشتیم و این سخت‌‎ترین محرومیت ما محسوب می‌شود. در کنار آنها می‌توان همه چیز را فراموش کرد و برای اتفاقات بزرگ کاملا آماده شد و جنگید و این را نشان دادیم.

ستاره جوان و بی حاشیه پرسپولیس در خصوص السد قطر می‌گوید: این تجربه بزرگی برای ما بود. السد از همه نظر تیم قابل احترامی است. هم کیفیت بازیکنان و هم نمایش فنی آنها. ما اما یک خواست بزرگ برای پیروزی داشتیم و باید پایان این مسیر چیزی فراتر از فصل گذشته می‌شد. ما چهار بار با آنها بازی کردیم و کاملا می‌توانم ادعا کنیم که باکیفیت‌ترین بازی‌های این فصل بود. یک شکست سخت داشتیم اما بعد از آن قوی‌تر شدیم و راه خودمان را پیدا کردیم. اینجا باید از آقای برانکو و کادرش هم تشکر کنم. آنها کاملا نشان دادند که باید در طول بازی چه کاری انجام دهیم. ما یک تیم کامل بودیم. السد را شکست دادیم اما هیچ چیز تمام نشده و باید اکنون برای فینال آماده شویم. جایی که خودمان را متعلق به آن می‌دانستیم و اکنون فرصتی است تا باشگاه و هواداران را به افتخار بزرگی برسانیم.

بشار رسن درباره هواداران پرسپولیس و سورپرایزهای آنها، اشک‌های بعد از بازی و همچنین جشن بازیکنان برای او در رختکن صحبت‌هایش را اینچنین ادامه می‌دهد: من نزدیک به یک سال و چند ماه در ایران هستم. یک رابطه عمیق با هواداران دارم. آنها واقعا مرا مدیون خود کرده‌اند. برای آنهایی که به دنبال کنار زدن غم از من بودند بهترین خوشحالی را آرزو می‌کنم. انرژی بزرگی از کنار آنها دارم و واقعا از این موقعیت خوشحالم و لطف خداوند را در این اتفاق بزرگ می‌دانم. تلاش خواهیم کرد تا این راه را در کنار هم‌تیمی‌هایم که برادران بزرگترم هستند به بهترین شکل به پایان برسانیم. از هم‌تیمی‌هایم و از برادران بابت این لطف بزرگ و همدردی‌شان تشکر می‌کنم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم