Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کل کشور امروز در جریان بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا شهر زرند که حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان وی را همراهی میکردند، گفت: این بیمارستان با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در ۲ بلوک ۵ و ۶ طبقه و در ۴ بخش داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان در قالب ۸ اطاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت‌های ویژه طراحی و در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۹۳ درصد عنوان کرد و افزود: تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث این بیمارستان هزینه شده است.

در ادامه این بازدید فرماندار و نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز گلایمندی از روند کند احداث ساختمان این بیمارستان، افزود: ساخت و تکمیل بیمارستان سینا زرند باید جزو اولویت‌های پیمانکار (وزارت راه و شهرسازی) قرار گیرد و با تخصیص اعتبارات لازم و بموقع بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه در سال جاری باشیم.

محمد جعفر علیزاده در پایان این بازدید از افتتاح این بیمارستان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های انجام شده شاهد افتتاح این بیمارستان در سال جاری خواهیم بود.

انتهای پیام/ی

بازدید از بیمارستان سینای زرند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

شهردار اشنویه گفت: برخلاف سال‌های گذشته بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انور سعیدی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین شده شهرداری اشنویه برای سال‌جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همانند پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن بعد از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهمترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

کد خبر 746918

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار