Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، امیررضا خادم گفت : چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم که نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار با دلار ۴۰۰۰ تومانی برای تکمیل است.

وی به اقدامات دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و گفت : هدف دولت این بود پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند و پروژه جدیدی را آغاز نکند اما متاسفانه در خیلی از شهرستانها شاهد پروژه های نیمه تمامی هستیم که اصلا نیاز آن شهرستان یا منطقه نبود اما چون نیمه تمام رها شده بود مجبور شدیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : خوشبختانه آنچه امروز در استان مازندران شاهد آن هستیم این است که برنامه های اصولی تر اجرا شده است و شهرهای ساحلی با توجه به قابلیت هایی که دارند می توانند توفیقات خوبی در بحث ورزش های آبی به دست آورند و در سطح جهان بدرخشند و امیدوارم در المپیک ۲۰۲۴ جوانان ما بتوانند در ورزش های آبی و ساحلی مدال المپیک را کسب کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر در بحث ورزش های آبی توفیقات بسیار خوبی در کسب مدال های بین المللی یا المپیک داشته است افزود: می توان با استفاده از ظرفیت خیران و اسپانسر ها زیرساخت این ورزش را در شهرستان فراهم کرد.

گفتنی است ، سایت قایقرانی بابلسر بزرگترین مجموعه  قایقرانی مازندران است که با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و با زیربنای ۲۷۶ متر مربع با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان بهره برداری شد.

قابل ذکر است ، ساخت این پروژه از سال ۹۱ شروع شده بود و در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجموعه سایت قایقرانی بابلسر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی