Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ میر مسعود حسینیان، با بیان این‌که «همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، زائران باید دقت کنند که نمی‌توانند از هر مکانی در عراق و در طول مسیر راهپیمایی اربعین عکسبرداری و فیلمبرداری کنند و متاسفانه عدم رعایت این موضوع از سوی برخی از زائران باعث مشکلاتی برای تعدادی از آن‌ها شده بود»، خاطرنشان کرد: همچنین برخی از زائران نیز متاسفانه علارغم توصیه‌های قبلی، برخی از اجناس و کالا‌هایی که ورود آن به عراق ممنوع است را همراه خود داشته‌اند که این نیز مشکلاتی را به همراه آورده است، مثلاً در مواردی تعداد بسیار محدودی از زائران موادمخدر به همراه خود داشتند که این باعث مشکلاتی برای آن‌ها شده است؛ چرا که همانطور که پیش از نیز گفته شده بود حمل مواد مخدر حتی برای استفاده شخصی در عراق با مجازات بسیار سنگینی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیپلمات ایرانی در عراق در ادامه مصاحبه با رادیو اربعین، همچنین با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ارتباط با روند توزیع ارز بین زائران در کربلا گفت: علی‌رغم این‌که گفته شده ۱۷ باجه در کربلا برای توزیع ارز فعال است، فقط یک باجه در این زمینه فعالیت می‌کند و ما اکنون با زائرانی روبه‌رو هستیم که در اپلیکیشن «بله» برای دریافت ارز ثبت نام کرده‌اند و به امید دریافت ارز در عراق از داخل کشور با خود ارزی به همراه نیاوردند و اکنون با توجه به روند کند توزیع ارز در عراق با مشکلات زیادی برای جابه‌جایی در این کشور روبرو شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر مقامات مسئول در ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی در این زمینه چاره اندیشی کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اربعین کربلا ارز زائرین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی مهر با زائران سرزمین وحی در گیلان

دریافت 32 MB کد خبر 6096719

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • گفت و گوی مهر با زائران سرزمین وحی در گیلان