Web Analytics Made Easy - Statcounter

کینگ و یاران روند پیروزی های دنور ناگتس را قطع خواهند کرد؟

طرفداری- دو تیم لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس، در پنجمین بازی خود به مصاف یک دیگر می روند.

ورزشگاه تاریخ ساعت استاپلس سنتر جمعه- 4 آبان 1397 معادل با 26 اکتبر 2018 6:00 صبح

 

پیش بازی

دو تیم با شرایط کاملا متفاوت پا به مسابقه می گذارند. لس آنجلس لیکرز که یک بازی خانگی را پیش روی خود دارد، امیدوار است که به اولین پیروزی خانگی خود در این فصل دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرد و بنفش پوشان بازی به بازی بهتر شده اند. مسئله ای که لبران جیمز نیز به آن اذعان داشت و گفت که این تیم به صبر نیاز دارد. پس از سه باخت پیاپی، لیکرز بامداد پنجشنبه مقابل فینیکس سانز به پیروزی رسید. به جز لبران جیمز، بازیکنان دیگر لیکرز نیز عملکرد خوبی از خود نشان دادند تا جدال سخت برای رسیدن به پلی آف غرب، جذاب تر دنبال شود. موضوعی که لیکرز باید بیش تر به آن توجه کند، استفاده از اوپن شات ها و موقعیت های مسلمی است که در اختیارشان قرار می گیرد. در بازی های گذشته این تیم لحظاتی وجود داشت که بازیکنان جوان، موقعیت های راحتی را از دست می دادند. البته این موضوع برای تجربه کم، کاملا طبیعی است. با این حال وجود ابرستاره و رهبری مانند لبران جیمز، انتظارات را از هر جنبه ای برای این تیم افزایش می دهد.

سرمربی لیکرز یعنی لوک والتون که سابقا بازیکن لس آنجلسی ها نیز بوده است، محک جدی نخورده است. در بازی مقابل فینیکس، با وجود این که لبران جیمز تنها 3 ریباند با تریپل دابل فاصله داشت، ترجیح داد تا دقایق بازی را بین بازیکنانش تقسیم کند. قطعا در آینده و تصمیمات دشوارتری که پیش پای این سرمربی قرار می گیرد، عیار او را مشخص خواهد کرد. لبران جیمز اسیر تایرن لوو دیگری شده است یا خیر.

در طرف دیگر اما دنور ناگتسی قرار دارد که با اتکا به ستاره خود یعنی نیکولا یوکیچ، 4 پیروزی متوالی کسب کرده است. دنور به ترتیب کلیپرز، سانز، وریرز و کینگز را مغلوب کرده است. تنها شکست فوق ستاره های گلدن استیت در برابر این تیم رقم خورده است. این موضوع نشان می دهد که کار اصلا ساده ای در انتظار لیکرز نیست. تیمی قدرتمند که با اتکا به یوکیچ و بازیکنان خوب دیگری چون هریس، مورای و میلساپ به این جا رسیده است. در فصل گذشته آن ها با بدشانسی از راهیابی به پلی آف بازماندند. حالا به نظر می آید که با عزمی جزم تر وارد رقابت ها شده اند تا کار را برای رسیدن به پلی آف آسان تر کنند. با نگاهی به آمار به این موضوع پی می بریم که در اکثر مسابقات، مجموع 3 امتیازی های این تیم زیر عدد 12 بوده است و با تیمی روبرو هستیم که در منطقه رنگی و پرتاب های منطقه ای بسیار قدرتمند است. از دفاع حساب شده و منسجم آن ها نیز اصلا نباید گذشت. فردا شش صبح جمعه و در یک روز تعطیل، خود را از دیدن این بسکتبال جذاب محروم نکنید. در دیگر بازی ها دیترویت پیستونز به مصاف کلیولند کاوالیرز می رود. اورلاندو مجیک، در خانه میزبان پورتلند تریل بلیزرز است. در دیدار جذاب دیگر، اوکلاهاما سیتی تاندر میزبان بوستون سلتیکس است.

برترین های دو تیم تیم بازیکن امتیاز ریباند پاس منجر به گل لس آنجلس لیکرز لبران جیمز 25.3 8 8.8 دنور ناگتس نیکولا یوکیچ 23.3 10.5 7

 

تقابل های اخیر دو تیم

3.10.2018: لس آنجلس لیکرز 111-113 دنور ناگتس

1.10.2018: لس آنجلس لیکرز 107-124 دنور ناگتس

14.3.2018: لس آنجلس لیکرز- 112-103 دنور ناگتس

10.3.2018: دنور ناگتس 125-116 لس آنجلس لیکرز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاصدرا و محبت کردن

خبرگزاری علم و فناوری آنا- آزاده پورحسینی؛ ملاصدرا یک فیلسوف ایرانی و انسان خردمندی بود. او می‌گفت محبت و مهربانی خیلی مهم است. ملاصدرا معتقد بود مهربانی به معنای رفتار ملایم و توجه به خواست دیگران است. او فکر می‌کرد که محبت و مهربانی دنیا را جای بهتری می‌کند. یک نمونه مهربانی این است که وقتی کسی غمگین و ناراحت بود، او را به گرمی در آغوش بگیرید یا بگذارید دوستان تان با اسباب بازی‌هایتان بازی کنند. مهربانی اصولاً به معنی کمک به دیگران در زمانی است  که به آن نیاز دارند. ملاصدرا معتقد بود که حتی کارهای کوچک محبت آمیز می‌تواند تأثیر زیادی بگذارد. به کار بردن کلماتی مانند «متشکرم» یا «لطفاً» می‌تواند افراد را خوشحال کند. وقتی کسی مهربان است همه او را دوست دارند،‌ بنابراین از دید بقیه مانند ابرقهرمانی با قلبی مهربان به نظر می‌رسید.

همه موجودات زنده مخلوق خداوند تبارک و تعالی هستند. بنابراین محبت را نباید تنها نسبت به انسان‌ها داشت. ازاین‌رو آبیاری گیاهان برای کمک به بزرگ شدن آنها یا غذا دادن به حیوانات نیز محبت‌آمیز است. به عقیده ملاصدرا وقتی مهربان باشید تمام جهان نیز با شما مهربان خواهند بود. با ابراز محبت به همه (بدون چشم‌داشت)،‌ تبدیل اخم به لبخند می‌توانید گام‌های بلندی را به سوی مهربانی بردارید. ملاصدرا معتقد بود که دنیا برای شاد بودن به مهربانی بیشتری از جانب انسان‌ها نیاز دارد. مهربانی حتماً به این معنی نیست که باید کارهای خیلی بزرگ بکنید، گوش دادن به صحبت دوستان تان زمانی که به شخصی نیاز دارند نیز مهربانی به حساب می‌آید. به عقیده ملاصدرا «مهربان بودن» همیشه کار درستی است. افکار و دیدگاه‌های ملاصدرا در مورد محبت و مهربانی همچنان بر مردم سراسر جهان تأثیر می‌گذارد. مهم این است که درس‌های ملاصدرا را به خاطر بسپاریم و هر روز تلاش کنیم به انسان بهتری تبدیل شویم.

ایستگاه فکر

آیا مهربانی فقط بین انسان‌ها است؟ یعنی فقط انسان‌ها باید با هم مهربان باشند؟

داستان کوتاه

روزی روزگاری دختر کوچک مهربانی بود به نام لیلی.

لیلی عاشق حیوانات بود و همیشه میان وعده‌هایش را با گربه‌ها و سگ‌های ولگرد تقسیم می‌کرد.

یک روز لیلی یک گنجشگ زخمی را پیدا کرد که در خیابان سرگردان بود، بنابراین او را به خانه برد و از او نگهداری کرد.

گنجشگ رفته رفته حالش بهتر شد. او با خوشحالی پرواز می‌کرد و روی شانه‌های لی لی می‌نشست تا قدردانی خودش را ابراز کند.  

لیلی اسم گنجشک را جوجو گذاشت و آنها بهترین دوستان هم شدند و هر روز با هم در پارک بازی می‌کردند.

یک شب طوفانی، جوجو ناپدید شد و لیلی دلش شکست. او همه جا را گشت و زیر باران شدید نامش را صدا زد.

بالاخره لیلی جوجو را زیر یک درخت در حالی دید که می‌لرزد. او را در آغوش گرفت و به خانه آورد تا کنار شومینه خشک شود. از آن روز به بعد، لیلی و جوجو جدایی ناپذیر بودند، همیشه مراقب یکدیگر بودند. لی لی گنجشکش را در قفس نمی کرد بلکه با محبت با او برخورد می‌کرد. دوستی آنها اهمیت محبت و مهربانی را نسبت به همه موجودات زنده به همه افراد محله آموخت. آنها همیشه با خوشی و شادی کنار هم زندگی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملاصدرا و محبت کردن
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم