Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

داوود محمدی‌ عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه باید گذشته کاری و برنامه‌های وزرای پیشنهادی‌ کاملاً بررسی شود، گفت: فکر می‌کنم دولت نتوانسته در مورد انتخاب وزرای پیشنهادی‌ خوب عمل کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: مشورت کردن امری مسلم بوده و ناراحت بودن نمایندگان از عدم مشورت دولت برای انتخاب وزرا‌ طبیعی است، اما مهمتر از آن دولت باید افراد صاحب صلاحیت، با تجربه و علمی را برای این وزارتخانه‌ها انتخاب می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیا این فرآیند در جهت انتخاب وزرای پیشنهادی از سوی دولت طی شده است یا نه؟ به نظرم خیلی رعایت نشده است.

محمدی‌ تأکید کرد: اکنون نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام یک از وزرای پیشنهادی می‌توانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، باید دید در روز شنبه چه می‌شود و وزرا‌ تا چه میزان توانسته‌اند از مواضع خود در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس دفاع کنند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت