Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:10:47 GMT

مدل‌های مبل سلطنتی جدید و شیک

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۸۸۰۸

مدل‌های مبل سلطنتی جدید و شیک

مبل‌های سلطنتی به مبلمان‌های منبت کاری شده با پارچه‌های پر نقش و نگار گفته میشود که برای خانه‌های لوکس ایرانی مناسب اند، مبلمان‌های سلطنتی در رنگ‌های مختلف وجود دارند و میتوانید با توجه به رنگ دکوراسیون منزل تان دست به انتخاب بزنید.

بسیاری از عروس خانم‌ها نیز مبلمان‌های سلطنتی را برای جهیزیه شان ترجیح میدهند که بهتر است رنگ مبلمان شان روشن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



                  منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل مدل مبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!

زی‌سان: در جهان وسیع طالع بینی، متولدین برخی از ماه‌های سال به دلیل رفتار شاهانه و رویکرد باشکوه خود به زندگی برجسته می‌شوند.

به گزارش زی‌سان، اگر در مورد مردانی کنجکاو هستید که وجودشان را با حال و هوای سلطنتی هدایت می‌کنند ادامه مطلب را بخوانید.

متولدین مرداد

مردادماهی، شیر کاریزماتیک زودیاک است. آن‌ها رهبرانی زاده می‌شوند که با اعتماد به نفس و شور و شوق بر قلمرو خود حکومت می‌کنند. شخصیت شورمند و طبیعت خونگرم‌شان آن‌ها را پادشاه حلقه‌های اجتماعی خود می‌کند. مردادماهی‌ها با اشتیاق غیرقابل انکار زندگی می‌کنند و هر لحظه را به یک جشن سلطنتی تبدیل می‌کنند. کلمه کلیدی پادشاهی در کاریزمای آن‌ها بازتاب می‌یابد و بر اطرافیان آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

متولدین فروردین

فروردین، قوچ جسور، دومین مدعی برای تاج و تخت است. این جنگجویان نترس زندگی را با اعتماد به نفس سلطنتی سپری می‌کنند که نیازمند توجه هم هست. مردان فروردین جاه طلب و قاطع، اهداف خود را با عزم تزلزل ناپذیر دنبال می‌کنند. سبک رهبری آن‌ها شبیه به پادشاهی است که ارتش خود را به سمت نبرد هدایت می‌کند. اگر به دنبال زندگی با عظمت و جسارت هستید، راه یک فروردینی را دنبال کنید. 

متولدین اردیبهشت

ثور، گاو استوار و اردیبهشتی جایگاه سوم را در فهرست سلطنتی ما دارد. مردان اردیبهشت که توسط زهره، سیاره عشق و تجمل اداره می‌شوند، زندگی را با تمرکز بر لذت‌های مادی می‌گذرانند. ذوق آن‌ها برای چیز‌های ظریف و تعهد به ثبات، آن‌ها را به حاکمان سرسختی تبدیل می‌کند. در دنیایی که اغلب به شکلی آشفته می‌چرخد، پادشاهان اردیبهشت حکومتی آرام و متین را فراهم و محیطی سرشار از ثروت و آرامش ایجاد می‌کنند.

متولدین آذر

پادشاه نهایی ما آذر است، کماندار ماجراجو. این امپراتوران اکتشاف در مقیاس بزرگ زندگی می‌کنند و همیشه به دنبال افق‌های جدید و سرزمین‌های ناشناخته هستند. مردان آذر توسط مشتری، سیاره گسترش و انبساط، اداره می‌شوند و جهان را با قلبی باز در آغوش می‌گیرند. تلاش پادشاهانه آن‌ها برای دانش و خرد آن‌ها را متمایز می‌کند و الهام بخش اطرافیان‌شان می‌شود تا به تلاش برای زندگی خوب بپیوندند.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!