Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دکتر احمد الریسونی، معاون رئیس اتحادیه بین‌المللی علمای مسلمان، با انتقاد شدید از شاهزاده بن سلمان، وی را یک «آدم‌کش دیوانه» توصیف کرده که دستور قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی را صادر کرده است.
به گزارش خرداد، شفقنا از میدل ایست مانیتور، احمد الریسونی در یک مقاله عربی با عنوان «روز داوری» که به صورت آنلاین منتشر شده گفته است: «وقتی یک شاهزاده آدم‌کش دیوانه قدرت را به دست می‌گیرد و دستور قتل جمال خاشقجی را می‌دهد، آنگاه باید منتظر این روز می‌بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او اضافه کرده: «وقتی پسر، شاه می‌شود و پدر، برده، باید منتظر چنین روزی می‌بودیم. وقتی پدر نمی‌داند که چه اتفاقی در حال وقوع است، و پسر همه چیز را کنترل می‌کند، آن زمان باید منتظر چنین روزی می‌بودیم. وقتی که رهبری یک کشور به دست کسی است که مهم‌ترین خصوصیاتش جهل، بی‌پروایی و بی‌کفایتی است، باید منتظر این روز می‌بودیم.»
اشاره این محقق ارشد مسلمان به روز قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی در روز ۲ اکتبر است که در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول به قتل رسید و بدنش تکه تکه شد. برچسب ها: معاون رئیس اتحادیه بین‌المللی علمای مسلما ، آدم‌کش دیوانه ، شاهزاده بن سلمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: شاهزاده بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید