Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   سپهر حیدری  برتری سرخ‌پوشان برابر السد قطر و صعود این تیم به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به همه هواداران و مجموعه بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت و اظهار داشت: یک شاهکار واقعی را شاهد بودیم چرا که واقعا با دست خالی این اتفاق رخ داد، همه ایران دوست داشتند پرسپولیس برنده شود و طلسم نرفتن به فینال بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برانکو با دست‌های خالی توانست این اتفاق بزرگ را رقم بزند، افزود: تیم پرسپولیس 180دقیقه با تمرکز خوب برابر السد در بازی رفت، توانست جواز حضور به فینال را به دست آورد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیمی که دو بار پشت سر هم قهرمان شده و در آسیا جزء تیم‌های برتر بوده، نمی‌‌شود گفت که موفقیت‌هایش شانسی است و امیدوارم این موفقیت‌ها به کسب جام منجر شود.
تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه اول آبان ماه و در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برابر السد قطر به تساوی یک بر یک دست یافت و با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
حیدری با بیان اینکه همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند، ادامه داد: هر بازیکنی در هر پستی بوده و بیشتر از حد توان گذاشتند که این موفقیت رقم بخورد، البته حضور شایان مصلح و شجاع خلیل‌زاده باعث شده بود تا مدافعان کناری بیشتر به کناره‌ها متمایل شوند و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس در بازی برگشت برابر السد گل بخورد اما در فینال دیگر جای این اشتباه نیست.
سپهر حیدری تصریح کرد: در دیدار برگشت اگر دست‌های بیرانوند نبود، شاید امروز پرسپولیس در فینال هم حضور نداشت.
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با تقابل پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان هم گفت: من بازی این تیم ژاپنی را دیده‌ام، فاکتور مثبت تیم کاشیما سرعت آن است.
وی با بیان اینکه کاشیما در خط حمله خود دو بازیکن جوان و سرعتی دارد، اظهار داشت: اما این تیم در سایر خطوط آسیب‌پذیر است، کاشیما در نیمه نهایی و در مجموع دو بازی رفت و برگشت پنج گل خورد و این نشان می‌دهد که دفاع این تیم آسیب‌پذیر است.
حیدری خاطرنشان کرد: از طرفی میانگین قدی این تیم پایین است و باید در بازی فینال روی ضربات ایستگاهی کار کنیم، البته با این وجود این تیم روی ارسال‌ها خطرناک نشان داده و باید پرسپولیس «سرجیو» را ببندد و تا ممکن از دادن ضربه ایستگاهی به این تیم خودداری کند.
وی در عین حال تصریح کرد که پرسپولیس از هر نظر از کاشیما بالاتر است.
حیدری در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: تیم پرسپولیس 80 درصد شانس قهرمانی دارد زیرا هم بازیکنان و هم مربیان بهتر و با کیفیت‌تری دارد.
کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان پرسپولیس میزبان است و قدرت یار دوازدهم در این دیدار می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس کاشیما سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید