Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته روابط عمومی و بین الملل موکب احمدبن موسی(ع) در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از مسعود راستی افزود:
این خدمات هم به زائران پذیرش شده ای که در این موکب اسکان یافته اند و هم زائران عبوری ارایه می شود.
وی اظهار داشت: همچنین دست اندرکاران این موکب، از تمام زائران و متقاضیان با صبحانه، ناهار و شام پذیرایی کرده و اگر نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشند به آنها کمک خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید زارعی، مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) موکب احمدبن موسی (ع) هم گفت: در تلاش هستیم تا زائران بتوانند از اینترنت رایگان در محوطه موکب استفاده و با خانواده های خود ارتباط برقرار کنند.

**شهدای فارس به زائران کربلا معرفی می شوند
مسئول کمیته خواهران موکب احمدبن موسی(ع) نیز بیان داشت: 29 نفر در این کمیته در بخش های مختلف از جمله پذیرش، اسکان، امنیت و فرهنگی به زائران اربعین خدمات ارایه می دهند.
زینب مکفی افزود: در بخش فرهنگی این موکب، فعالیت های متنوعی پیش بینی شده که از مهم ترین آنها اجرای برنامه های روایتگری سیره شهدا و همچنین معرفی شهدای استان فارس به زائران است که به صورت روزانه انجام می شود.
وی گفت: برنامه های فرهنگی این کمیته هر روز با اقامه نمازهای یومیه به صورت جماعت در بخش خواهران و قرائت اقامه زیارت عاشورا آغاز می شود، همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم نیز روزانه برگزار خواهد شد.
مسئول کمیته خواهران موکب احمدبن موسی(ع) ادامه داد: مداحی توسط بانوان، بیان مسایل بصیرتی و امام شناسی توسط روحانی اعزامی از بعثه رهبر معظم انقلاب، آموزش صحیح خوانی نماز و آداب وضو، بیان احکام و رفع شبهات اعتقادی توسط بانوان مُبلغ، برگزاری مسابقه های فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه های فرهنگی است.
مکفی بیان کرد: برنامه های متنوعی هم ویژه کودکان زائران در نظر گرفته شده که از جمله آنها، غرفه کودکان زینبی است که به صورت روزانه برگزار می شود و شامل کتابخوانی کودکان، آموزش نقاشی و مسابقه فرهنگی برای رده سنی سه تا 6 سال و 6 تا 9 سال و اهدای هدایا به برگزیدگان این مسابقه است.
حرکت کاروان های زائران حسینی برای شرکت در راهپیمایی اربعین در عراق، از سال 1390در ایران آغاز شد و سال 96
بیش از 60هزار نفر از استان فارس در آیین پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی برنامه های فرهنگی خانواده فناوری اطلاعات و ارتباطات کربلا کودکان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان