Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@12:59:43 GMT

تشریح مصدومیت عزت اللهی توسط سرمربی ردینگ

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۳۹۵۶۴

تشریح مصدومیت عزت اللهی توسط سرمربی ردینگ

سرمربی تیم فوتبال ردینگ انگلیس اعلام کرد، سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی این تیم برای درمان مصدومیتش نیازمند عمل جراحی نیست.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت فوتبال لندن، طبق گفته پل کلمنت، سرمربی تیم ردینگ سعید عزت‌اللهی برای درمانش حداقل به چهار هفته دیگر زمان نیاز دارد. این ملی‌پوش ایرانی با این مصدومیت تا ماه آینده میلادی نیز از ترکیب تیم ردینگ در بازی‌های چمپیونشیپ انگلیس دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عزت‌اللهی که در ماه آگوست به صورت قرضی از تیم روستوف روسیه به تیم ردینگ انگلیس پیوسته بود، در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه تاندون پایش آسیب دید. او در چهار بازی که برای تیم ردینگ در چمپیونشیپ انگلیس انجام داد، ارزش‌های خود را به اثبات رساند.

این رسانه انگلیسی سپس به نقل از پل کلمنت، سرمربی تیم ردینگ درباره آخرین شرایط سعید عزت‌اللهی نوشت: این چیزی خوبی نیست که سعید عزت‌اللهی را برای مدتی را در اختیار نخواهیم داشت. امیدوارم که خیلی زود مصدومیت او در ناحیه بالای تاندون پا بهبود یابد. البته و خوشبختانه نیازی به مداخله پزشکی و عمل جراحی نیست.

سایت فوتبال لندن در پایان از غیبت احتمالی سعید عزت‌اللهی در دیدارهای آینده تیم ردینگ برابر تیم‌های سوانسی، بریستول، ایپسویچ، ویگان و لیدز یونایتد خبر داد. این ملی‌پوش ایرانی در شکست اخیر تیم ردینگ برابر بیرمنگام نیز غایب بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین ردینگ انگلیس سعید عزت اللهی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش پیشنهاد باواریایی‌ها برای جانشینی توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روزهای اخیر خبرهای فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک 65 ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل 22-2021 سرمربی منچستریونایتد بود،  گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال 2026 اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال 2021 به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم