Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آمار منتشر شده حاکی است که پلیس آمریکا از حدود ۱۳۰۰ نفر در ایالت میسوری که جرایم جنسی مرتکب شده‌اند هیچگونه اطلاعی در دست ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، آمار منتشر شده حاکی است که پلیس آمریکا از حدود ۱۳۰۰ نفر در ایالت میسوری جرایم جنسی مرتکب شده‌اند هیچگونه اطلاعی در دست ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «آسوشیتد پرس» نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که پلیس از وضعیت ۱۲۵۹ مجرم جنسی ثبت شده هیچگونه اطلاعی در دست ندارد و این در حالی است که بر اساس دسته‌بندی‌های انجام شده صد‌ها نفر از این افراد در خطرناک‌ترین گروه مجرمان جنسی قرار می‌گیرند.

 

بر اساس قانون ایالتی، افرادی که در ایالت میسوری مرتکب جرم‌های جنسی شده و در دادگاه محکوم می‌شوند باید اطلاعات خود مانند مشخصات فردی و آدرس محل سکونت را در اداره پلیس ثبت کرده و این اطلاعات را که در پایگاه داده‌های پلیس این ایالت در دسترس عمومی قرار دارد را دائما به روز رسانی کنند و همچنین مجریان قانون را از جابه‌جایی‌های خود مطلع کنند.

 

در این رابطه: گزارش واشنگتن پست از تشدید آزارهای جنسی در آمریکا

بازرسی انجام شده از سوی «نیکول گالووی»، بازرس ایالتی، نشان می‌دهد که پلیس هیچ اطلاعی از وضعیت ۱۲۵۹ نفر یعنی ۸ درصد از مجرمان جنسی این ایالت که مجموع آن‌ها ۱۶ هزار نفر هستند ندارد و این مأمور ایالتی مقامات اجرایی ایالت را به دلیل اقدام ضعیف در زمینه ثبت نام این افراد مورد انتقاد قرار داده است. در برخی ازبخش‌های این ایالت پلیس از وضعیت ۱۰ درصد از از این مجرمان جنسی اطلاعی در دست ندارد.

 

 

نیکول گالووی این وضعیت در ایالت میسوری را «ناگوار» و «هشدار دهنده» توصیف کرده است.

این بازرس ایالتی در میسوری این نکته را خاطرنشان می‌کند که این موضوع تنها منحصر به این ایالت نبوده و دیگر ایالت‌ها نیز مشکلاتی را در نحوه کنترل مجمرمان جنسی دارند. یک بررسی ایالتی در ماه آگوست نشان داده است که پلیس ایالت «ویسکانسین» نیز اطلاعات فعلی ۲۷۳۵ مجرم جنسی را در دست ندارد. یک بررسی درسال ۲۰۱۷ از وضعیت ۱۳ هزار مجرم جنسی در ایالت «ماساچوست» هیچ آدرس و پرونده‌ای از حدود ۱۸۰۰ از این افراد را پیدا نکرده است.

 

 

قانون نیاز ثبت نام مجرمان جنسی در ایالت میسوری در سال ۱۹۹۵ به تصویب رسیده و در سال جاری به منظور طبقه بندی مجرمین جنسی به سه سطح، به روزرسانی شده است.

در این رابطه: واشنگتن با حمایت از ناقضان حقوق بشر در جهان بی اعتبار شده است

بررسی‌های نیکول گالووی نشان می‌دهد که بالاترین میزان عدم دسترسی به اطلاعات مجرمان جنسی در برخی از نواحی ایالت میسوری حدود ۲۵ درصد از کل مجرمین جنسی این نواحی را در بر می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزار جنسی آمریکا مجرم جنسی پلیس آمریکا ایالت میسوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انسداد ۱۲۸ تار نمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی در فضای مجازی در راستای مبارزه با قاچاق وجرائم اقتصادی عنوان داشت: بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی جویی جرائم اقتصادی، کالای قاچاق و جرائم گمرکی توسط کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

وی عنوان داشت: در اسفندماه سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در بستر اینترنت که در زمینه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم مربوط به حوزه گمرک فعالیت داشتند شناسایی و مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق می‌کردند، گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۷۸ تارنماو صفحه فعال در بستر اینترنت که در حوزه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در بازار ارز، قمار و پولشویی، دارو‌های غیر مجاز فعالیت داشتند شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

سردار رحیمی با اشاره به انسداد ۱۲۸ تار نما و صفحه متخلف در فضای مجازی که در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی فعالیت داشتند، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری ۶ نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آن‌ها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، عنوان داشت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین فعال (پیرامون قاچاق و جرائم اقتصادی) دستگیرشدند.

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا