Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت آمریکایی دیلی بیست در گزارشی افشا کرد که احمد عسیری معاون رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان، اوایل سال ۲۰۱۷ به آمریکا سفر کرده و با اعضای تیم دونالد ترامپ و یک استراتژیست اسرائیلی درباره براندازی نظام جمهوری اسلامی جلساتی برگزار کرده بود. ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دیلی بیست در گزارشی که روز پنج شنبه منتشر شد، از جلسات دو روزه میان مقامات سعودی، آمریکایی و اسرائیلی در اوایل سال 2017 درست پیش از شروع به کار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منظور تغییر نظام در ایران پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، ژنرال سعودی "احمد عسیری" که اکنون به عنوان متهم ردیف اول در ماجرای کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی معرفی شده است، توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به نیویورک اعزام شده بود تا با "مایکل فلین" و دیگر اعضای تیم ترامپ پیش از آغاز به کار دولت جدید آمریکا گفتگو کند.

این جلسات دو روزه که محور آن براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است، توسط "جورج نادر"، یک شهروند لبنانی-آمریکایی که دارای ارتباطات نزدیک با رهبران امارات متحده عربی است ترتیب داده شده بود.

موضوع برگزاری این جلسات مخفیانه جزو مواردی است که اکنون "رابرت مولر" دادستان ویژه تحقیقات درباره دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در حال بررسی آن است.

بنا بر این گزراش، جلسات ضدایرانی نیویورک شامل افراد دیگری همچون "جوئل زامل" استراتژیست شبکه های اجتماعی از اسرائیل نیز بوده است.

زامل جزو افرادی است که اکنون توسط مولر به دلیل نقش احتمالی در عملیاتی برای کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات مورد بازجویی قرار گرفته است.

یکی دیگر از افراد حاضر در این جلسات دو روزه، "استیو بنن" مشاور پیشین ترامپ بوده است.

دستور کار این جلسات، بررسی راهبردی چندگانه به منظور فرسایش و در نهایت براندازی نظام ایران از طریق روش های اقتصادی، اطلاعاتی، و نظامی برای تضعیف حکومت ایران بوده است.

R42340/P36446/S8,90,95,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۳۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه کشت هزاران نهال انار در مزارع و باغات آمریکا (فیلم) فرآیند پرورش میلیون ها گربه ماهی (فیلم) فرآیند جالب پرورش 1.5 میلیون کبرای سمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود