Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@03:42:18 GMT

راه سخت شریعتمداری برای کسب رای اعتماد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۰۳۵۵

صراط:

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی کار، راه، صنعت و اقتصاد، گفت: اگر چه محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار راه سختی را در پیش دارد اما رایزنی‌هایی را با نمایندگان داشته و با این رایزنی‌ها و رفت‌وآمدها شرایط را برای خود مساعدتر کرده و پیش‌بینی من این است که هر 4 وزیر پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: اگر چه شریعتمداری شانس کمتری برای وزارت داشته اما دیدگاه نمایندگان با توجه به رایزنی‌های شریعتمداری با آنها نسبت به وی بهتر شده اما با این وجود همچنان مخالفان جدی خود را نیز از میان وکلای ملت دارد اما باز هم راه سخت‌تری را نسبت به دیگر وزرای پیشنهادی در پیش دارد. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در رابطه با سایر وزرای پیشنهادی مخالفت جدی مطرح نشده و به نظر این گونه می‌آید که با چند رأی بالا و پایین وزرای پیشنهادی صنعت، اقتصاد و راه بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند. 

پورمختار خاطرنشان کرد: حتی در مورد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم که چند ماهی است وزیر ندارد و گرفتار است لازم است صاحبی پیدا کند.

وی در پایان گفت: در مورد رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت این گونه پیش‌بینی می‌شود که رأی بیشتری را نسبت به دیگر وزرا بتواند از مجلس کسب کند و با رأی بالاتری به وزارتخانه صنعت برود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمد شریعتمداری مجلس جام نیوز رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 خودرو «حیم زیتون» وزیر آموزش رژیم اسراییل دچار حادثه شد. گفته شده پدر این وزیر مجروح شده است. روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسراییل با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد. تصاویر خودروی این وزیر پس از تصادف را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد