Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@03:52:34 GMT

تصمیم جدید بانک مرکزی برای زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۰۵۴۸

با جلسه اضطراری که شب گذشته در دفتر رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، مقرر گردید تا ۲۰۰ میلیارد دینار عراق برای زوار اربعین اختصاص یابد.

به گزارش صدای ایران به نقل از بانک مرکزی، در پی مشکلات پیش آمده در پرداخت ارز زوار اربعین در روز چهارشنبه که عمدتا به خاطر قطعی پی درپی اینترنت عراق و محدودیت باجه ها شکل گرفته بود، شب گذشته جلسه اضطراری در دفتر دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی باحضور مسئولین بانک ملی تشکیل و تصمیمات مهم و ضربتی اتخاذ و رئیس کل بانک مرکزی دستورات ویژه ای برای بسیج امکانات و نیروها و اعزام شبانه انها به عراق و اتخاذ روش های متفاوت برای تایید و پرداخت ارز صادر کرد که با همکاری بسیار خوب و قابل تقدیر مدیران و کارکنان بانک ملی
از صبح پنجشنبه عملیاتی شد و به تدریج مشکل رفع و پرداخت ارز روان شد؛ در این میان ذخایر دیناری بانک مرکزی که تا چند روز پیش در بانک عراقی توسط بانک مرکزی عراق مسدود شده بود بلافاصله بعد از آزاد شدن منابع، قصد انتقال اسکناس به داخل کشور بود که به دلیل مقررات بانک مرکزی عراق انتقال آن مقدور نشد لذا تنها راه باقیمانده تحویل دینار در داخل عراق بود که بانک ملی ایران مسولیت توزیع آن را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش تاکید می کند: بانک مرکزی مبلغ ۲۰۰میلیارد دینار عراق برای این منظور اختصاص داده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک مرکزی زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دینار عراق امروز در بازار آزاد ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ با ۱.۲تومان افزایش، ۵۰.۶ تومان اعلام شده است. در طی معاملات امروز، ۵۰.۷ تومان بیشترین قیمت و ۴۹.۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دینار عراق است.

منبع: تجارت نیوز

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • قیمت دینار عراق امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند
  • خبر مهم بانک مرکزی/ کارت‌های بانکی حذف می‌شود + جزییات
  • جزئیات روش جدید پرداخت پول با موبایل بدون کارت بانکی | کارت‌های بانکی حذف می شوند؟
  • امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت
  • رئیس ستاد مرکزی اربعین: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را به تاخیر نیندازید