Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:44:01 GMT

پیروزی راحت چلسی مقابل باته با هت تریک لوفتوس چیک

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۰۷۶۱

چلسی در سومین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ اروپا موفق شد با نتیجه 3-1 باته بوریسوف را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری که در دو دیدار قبلی با نتایجج مشابه 1-0، مقابل پائوک و ویدی به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب به لطف درخشش روبن لوفتوس چیک، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که لوفتوس چیک گل اول را به ثمر رساند. نفوذ عالی داویده زاپاکاستا از سمت راست و ارسال زمینی او به محوطه جریمه، با ضربه تماشایی لوفتوس چیک همراه شد و اولین گل بازی به ثمر رسید.

 

6 دقیقه بعد، لوفتوس چیک خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی ضربه کرنر ویلیان بود که لوفتوس چیک روی تیر اول، زودتر از مدافعان حریف ضربه نهایی را زد و حساب کار را 2-0 کرد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه54، لوفتوس چیک هت تریکش را کامل کرد. بعد از اینکه مدافع باته، مانع از پیشروی پدرو شد، لوفتوس چیک از پشت محوطه جریمه با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.  

بازیکنان میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 79، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه چلسی، توپ روی تیر دوم به ریوس رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.در دقایق پایانی این بازیکنان چلسی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با برتری 3-1 چلسی به پایان رسید.

 

 

چلسی بلاروس باته بوریسف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی بلاروس باته بوریسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری

منچسترسیتی طی 29 بازی اخیر شکست نخورده است 

طرفداری | سیتیزن‌ها با برتری مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شدند. 

به گزارش اسکواکا؛ پیروزی 1-0 مقابل چلسی در کنار رزرو بلیت فینال اف‌ای کاپ، یک رکورد ویژه نیز برای منچسترسیتی به ثبت رساند. سیتیزن‌ها در حال حاضر طی 29 بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده‌اند که در تاریخ این باشگاه یک رکورد محسوب می‌شود. 23 برد و 7 تساوی حاصل کار شاگردان پپ گواردیولا در این بازی‌ها بوده است. گفتنی است حذف مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی به عنوان شکست تلقی نمی‌شود. به همین دلیل منچسترسیتی و البته رودری به رکورد شکست‌ناپذیری خود ادامه می‌دهند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • خشم گواردیولا: نمی‌دانم چطور زنده مانده‌ایم!
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری
  • سیتی 1-0 چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل