Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد 43 ساله ای در انگلیس به اتهام 9 فقره تجاوز به 25 سال زندان محکوم شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police انگلیس یک متجاوز Rapist سریالی را پس از 9 فقره تجاوز Rape دستگیر کرد.

طبق گزارش پلیس، قربانیان مرد متجاوز، پس از مراجعه به اداره پلیس و معاینات پزشکی قانونی از طریق DNA هویت مظنون را فاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از زنان قربانی به مامور پلیس گفت که مرد جوانی با مو و ریش نارنجی او را در کنار پارک به اجبار سوار ماشین کرد و مورد تجاوز قرار داد.

وی همچنین در ادامه افزود:  مرد ناشناس پس از تعرض او را در کنار خیابان در حالی که برهنه بود رها کرد و او از طریق پارگی ماسکی که روی صورتش داشت توانست نیمی از ریش ها و موهایش را ببیند.

پلیس پس از آزمایشات DNA و تشخیص هویت ایان دونبار 43 را به اتهام تجاوز دستگیر کرد.

پس از دستگیری و تحقیقات ماموران تحقیق جنایت Crime های او فاش شد.

به گفته یکی از ماموران تحقیق متهم تا به حال 9 زن را مورد تجاوز قرار داده و با ضرب و شتم و بیهوشی آن ها را در مکان های مختلف رها کرده است.

همچنین وی تجاوز هایش را در خودروی ون انجام داده و هیچ کس تا به حال پلاک ماشین او را مشاهده نکرده بود.

متهم پس از دستگیری و اثبات متجاوز بودنش به دادگاه منتقل شد و طبق نظر دادگاه وی به اتهام تجاوز به عنف به 25 سال زندان Prison محکوم شد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم جواب دندان شکن سپاه به عربستان جراحی مار شکمو + عکس شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس 11 عادت رفتاری که به شما ثابت می کند دچار بیماری روحی پنهان هستید! این شیرزن به خاطر پولدار شدن دست به کار عجیب و خطرناکی زد +عکس عکس نیمه برهنه نوید محمد زاده در حال گرفتن حمام آفتاب + تصاویر در اینستاگرام عضو شورای شهر نیشابور چه گذشت !؟ حکم او صادر شد ! 7 کشته و زخمی بر اثر سقوط مرگبار پاترول به دره ای در مازندران این مرد جلوی فاجعه در پرواز اصفهان را گرفت! + عکس و جزییات فیلم خلبانی آقای خنده سینمای ایران در هواپیمای کوچک! عکس های وحشتناک از انفجار مرگبار اندیمشک + جزییات مرگ آیت الله در ابهام! / فائزه بازهم از رادیو اکتیو گفت! فوری / شهادت 2 بسیجی در حمله تروریستی کردستان! +اسامی و جزییات وحشتناکترین سفر هوایی ایرانی ها به کربلا ! + عکس بسیار عجیب جزییات فرار هراسناک یک داعشی قبل از بریده شدن سرش! + عکس این دزد عشق زندان دارد! / او در آبادان چه کرد؟! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police متجاوز Rapist تجاوز Rape پزشکی جنایت Crime ضرب و شتم زندان Prison اخبار حوادث انگلیس زندان عکس ریش متجاوز سریالی عکس ایران فیلم مرد دستگیر شد زن زنان روزنامه جوان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران