Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:عموی دو کودک فوت‌شده اهوازی جزئیات جدیدی از علت مرگ و کالبد شکافی این دو خواهر بیان کرد.

به گزارش رکنا، یاسر بنی‌عفره ، در توضیح مرگ دو خواهر 1.5 و 5 ساله اهوازی بابیان اینکه تاکنون برای ما مشخص نشده که علت مرگ این دو خواهر از دارو، مسمومیت و یا سرماخوردگی بوده است، اظهار کرد: ابتدا این دو کودک در یک مطب خصوصی، متخصص اطفال که در مواقع بیماری خانواده آنها مرتب به آن مراجعه می‌کردند، ویزیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 6 روز قبل از فوت کودک یک و نیم ساله خانواده‌اش ازآنجایی‌که دچار سرماخوردگی شده و دهانش برفک زده بود نزد پزشک Doctor می‌برند، که احتمال می‌دادیم برفک زدن «هانیه» کوچک به‌دلیل دندان‌درآوردن وی باشد.

عموی این دو خواهر اهوازی عنوان کرد: پس از گذشت 6 روز که هانیه و فاطمه داروهای خود را استفاده کردند، مصادف شد با گردوخاک و پس‌ از آن بارندگی که سبب شد فاطمه دختر بزرگ‌تر سرفه‌ کند که به‌منظور مداوا خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند وی را پیش همان پزشک ببرند.

بنی‌عفره بابیان اینکه قبل از دفن، دو کودک توسط پزشکی قانونی کالبدشکافی شدند، گفت: طبق قانون Law جواب کالبدشکافی جهت مشخص شدن علت مرگ کودکان 4 تا 5 طول می‌کشد؛ خاکسپاری هانیه زمانی که در روز شنبه انجام شد، فاطمه هنوز زنده بود.

وی با اشاره به بحث‌هایی که در فضای مجازی مبنی بر اینکه علت مرگ این دو کودک آنفلوآنزای پرندگان بوده است، عنوان کرد: با وجود اینکه محل زندگی مرغ را از محل سکونت جدا کرده بودند اما به‌منظور اطمینان اداره کل دامپزشکی از مرغ‌ها یکسری آزمایش‌ها گرفت که در پاسخ گفتند: علت مرگ به ‌هیچ‌ عنوان ربطی به مرغ‌ها ندارد.

بنی‌عفره بیان کرد: پس ‌از این اتفاق و عدم ‌تشخیص علت مرگ کودکان توسط بیمارستان به دادگاه مراجعه کردیم، که پس‌ از آن داروها برای نمونه‌برداری تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی نیز عنوان کرد: این دو کودک تنها فرزندان خانواده هستند و فاطمه دختر بزرگ‌تر امسال وارد مقطع پیش‌دبستانی شده بود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم جواب دندان شکن سپاه به عربستان جراحی مار شکمو + عکس شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس 11 عادت رفتاری که به شما ثابت می کند دچار بیماری روحی پنهان هستید! این شیرزن به خاطر پولدار شدن دست به کار عجیب و خطرناکی زد +عکس عکس نیمه برهنه نوید محمد زاده در حال گرفتن حمام آفتاب + تصاویر در اینستاگرام عضو شورای شهر نیشابور چه گذشت !؟ حکم او صادر شد ! 7 کشته و زخمی بر اثر سقوط مرگبار پاترول به دره ای در مازندران این مرد جلوی فاجعه در پرواز اصفهان را گرفت! + عکس و جزییات فیلم خلبانی آقای خنده سینمای ایران در هواپیمای کوچک! عکس های وحشتناک از انفجار مرگبار اندیمشک + جزییات مرگ آیت الله در ابهام! / فائزه بازهم از رادیو اکتیو گفت! فوری / شهادت 2 بسیجی در حمله تروریستی کردستان! +اسامی و جزییات وحشتناکترین سفر هوایی ایرانی ها به کربلا ! + عکس بسیار عجیب جزییات فرار هراسناک یک داعشی قبل از بریده شدن سرش! + عکس این دزد عشق زندان دارد! / او در آبادان چه کرد؟! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرماخوردگی پزشک Doctor پزشکی قانون Law فضای مجازی اخبار حوادث فوت مرگ کودک جسد دو خواهر عکس ایران فیلم دستگیر شد زنان پسر قتل مرد جوان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)

برنامه‌های مراسم تحویل سال نو در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم ویژه تحویل سال نو 1403 چهارشنبه یکم فروردین‌ماه بلافاصله بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها آغاز می‌‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی انجام خواهد شد و سپس دعای توسل توسط آقای حسن شالبافان و دعای «یا مقلب القلوب» توسط گروه‌های سرود میعاد و بقیه الله خوانده می‌‌شود.

زمان تحویل سال، ساعت 6 و 36 دقیقه و 26 ثانیه روز چهارشنبه یکم فروردین 1403 خواهد بود و پس از لحظه تحویل سال، پیام نوروزی رهبر انقلاب به صورت زنده از بلندگوها و تلویزیون شهری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و مراسمی متنوعی برای اقشار گوناگون مردم در سنین مختلف در نظر گرفته شده و بیش از 110 عنوان برنامه در این ماه مبارک اجرا می‌شود.

 مراسم ترتیل‌خوانی عمومی به همراه تفسیر، ترتیل‌خوانی بانوان، نوجوانان و حافظان، سخنرانی حجت‌ الاسلام‌والمسلمین رفیعی بعد از نماز عصر، سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری در دهه دوم قبل از نماز مغرب، سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مؤمنی به صورت هر شب و مناجات خوانی با نوای مهدی سلحشور در حرم بانوی کرامت از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازگشت «شیء نقره‌ای مرموز»؛ این‌بار در ولز
  • فیلم| نزدیک شدن جریان گدازه‌های آتشفشانی به شهر گرینداویک
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن + تصاویر
  • عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از سکندری خوردن
  • (عکس) زندگی مخفیانه و مرموز یک بچه اژد‌ها
  • راه اندازی اتاق ارزیابی رشد و تکامل نوزادان و کودکان بیلی در اهواز