Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، کارکنان کارخانه آسکووال (Ascoval) فرانسه در منطقه سن-سُلو که از مدرن‌ترین کارخانه‌های فولاد در اروپا به شمار می‌آید، صبح جمعه همه ورودی‌های کارخانه والورِک از سهامداران آسکووال را در بخش اولنوی اِمِری (Aulnoye-Aymeries) در شمال این کشور مسدود کردند.
نیکلا لتلیه، نماینده اتحادیه صنفی " کنفدراسیون عمومی کار " در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: " کارخانه به طور کامل مسدود شده است و هیچ کس بر نخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه امروز نشستی درباره آینده فولاد فرانسه در شهر برسی برگزار می‌شود، هدف از این اقدام فشار بر کارخانه والورِک است ".
به گزارش خبرگزاری فرانسه از اولنوی اِمِری (فرانسه)، لاستیک‌هایی مقابل ورودی‌های این کارخانه به آتش کشیده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارخانه فولاد فرانسه مسدود اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن

بخشدار کن گفت: همزمان با شروع بارندگی شدید در شب گذشته راه ارتباطی پنج روستا در بخش کن مسدود شد که با حضور به موقع بخشداری، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای سنگان و کشار علیا و با همکاری عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و با استفاده از امکانات و ماشین آلات روستایی، عملیات بازگشایی مسیر از ساعت ۲۴ لغایت ساعت ۵ صبح به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، محمدنژاد در این مورد گفت: مسیر ارتباطی روستای کشار علیا با ریزش کوه و رسوبات در سه نقطه بطور کامل مسدود شده بود که با همکاری اداره راهداری مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسیر منتهی به روستاهای سنگان و در محل پل بزرگراه تهران_شمال بطور کامل مسدود شده بود با بکارگیری ماشین آلات و کمک و همیاری عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۲ مسیر تردد باز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، در دیگر روستاهای بخش نیز با حضور دهیاران اقدامات پیشگیرانه انجام و از هر گونه مخاطره احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن