Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم عرب احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیمه نخست امسال سه هزار و 800 فقره پروانه ساختمانی با مجموع متراژ پنج میلیون و 800 هزار مترمربع در مشهد صادر شد.
وی ادامه داد: پارسال طی همین مدت دو هزار و 500 فقره پروانه ساختمانی با مجموع مساحت دو میلیون و 500 هزار مترمربع در این کلانشهر صادر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور شهرسازی شهرداری مشهد گفت: طبق طرح جامع مشهد اجازه ساخت و ساز تا ارتفاع بیش از 23 متر داده نمی شود و هنوز سند بلندمرتبه سازی نیز برای این شهر تهیه نشده لذا طی این مدت هیچ صدور پروانه ای برای ساختمانهای بلندمرتبه صورت نگرفته است.
وی در خصوص پیشرفت طرح تفصیلی مشهد نیز گفت: تدوین طرح تفصیلی این کلانشهر مراحل پایانی را می گذراند و به زودی برای تایید و تصویب به شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسیون ماده پنج ارسال می شود.
کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد 351 کیلومترمربع مساحت دارد.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ساخت و ساز شورای اسلامی شهر شهرداری مشهد پروانه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی توسط کمیسیون تخصصی صدور پروانه‌های بهداشتی موسسه‌های تولیدی غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی اهواز صادر شد.

در این کمیسیون تخصصی که با حضور دکتر مهدوی نیا معاون غذا و دارو برگزار شد، ضمن صدور ۳ پروانه ثبت منبع تاسیس و بهره برداری و ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی بررسی و تایید شد.

در پایان یادآور می‌شود: جلسه درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان در واحد مدیریت نظارت وارزیابی فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی این معاونت بررسی و رای لازم صادر شد.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • میزبانی مشهد از هوای سالم در سوم اردیبهشت