Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ شامگاه پنج شنبه در یادبود کشته شدگان نیروی دریایی خود که در سال ۱۹۸۳ این مطلب را مطرح کرد و نیروی نظامی این کشور را برای شکست آنچه که او دشمنان آمریکا نامید، قدرتمند دانست.

وی با بیان اینکه از هر ابزار قدرت ملی برای مقابله با تروریسم استفاده خواهیم کرد، افزود: یکی از دلایلی که من در سال گذشته، آمریکا را از توافق فاجعه بار هسته‌ای ایران خارج کردم، همین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری آمریکا افزود: در ۵ نوامبر (۱۴ آبان) همه اقدامات و تحریم‌های آمریکا علیه ایران که توسط توافق هسته‌ای لغو شده بود، دوباره به طور کامل به اجرا در می‌آید.

ترامپ تحریم‌ها را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران موثر دانست و از وقفه ایجاد شده به وسیله برجام ابراز تاسف کرد.

وی با تکرار ادعای بی اساس خود مبنی بر اینکه مردم در سراسر ایران دست به اعتصاب و شورش زده اند، گفت: ارزش پول ملی ایران سقوط کرده است و شرایط زندگی آن‌ها بسیار متفاوت شده است.

رئیس دولت چهل و پنجم آمریکا افزود: زمانی که من دولت را در اختیار گرفتم، ایران در حال تصرف مدیترانه بود، اما اکنون آن‌ها برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

ترامپ ادامه داد: تحریم‌های ما طیف وسیعی از رفتار‌های بدخواهانه ایران را در بر می‌گیرد. ما اجازه نخواهیم داد که حامی اصلی تروریسم در جهان به کشنده‌ترین سلاح‌های دنیا دست یابد، هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: ما تحریم‌های زیادی را علیه حزب الله در یک سال اعمال کردیم و تنها چند لحظه پیش نیز قانونی را امضا کردم که سخت‌ترین ضربه را به حزب الله خواهد زد و صندوق مالی آن‌ها را تهی خواهد کرد.

ترامپ هدف از این اقدام را ضربه به شبکه‌های تامین مالی حزب الله دانست و اظهار کرد: هرگز کار‌هایی که آن‌ها با نیروی دریایی ما انجام دادند را فراموش نمی‌کنیم.

وی با این ادعا که در «۳۵ سال پیش،۲۴۱ تن از سربازان آمریکایی در حمله تروریستی به مقر تفنگداران آمریکا در بیروت لبنان جان خود را از دست دادند»، گفت: حمله‌ای که حزب الله انجام داد. حزب الله گروهی تروریستی است که ایران آن را آموزش داد، تجهیز کرد و همچنان برای رسیدن به اهداف افراط گرایانه‌اش در منطقه از آن حمایت می‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا که کشورش در شکل گیری القاعده نقش داشت و روابط بسیار صمیمی با سعودی‌ها اصلی‌ترین منبع مالی این گروه تروریستی دارد، مدعی شد: به جز القاعده، هیچ گروه تروریستی دیگری دستش به اندازه حزب الله به خون آمریکایی‌ها آغشته نیست.

ترامپ کشته شدگان این مقر تفنگداران آمریکایی را قهرمانانی دانست که برای «مبارزه با تروریسم اسلامی» به منطقه اعزام شده بودند.

وی همچنین مدعی شد عملکرد آن‌ها باعث شکست داعش در سوریه شده است و گفت: این مساله در عراق هم رخ داد و ما پیروز شدیم و پیروز هم خواهیم شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد