Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:37:44 GMT

نگران آینده اوسین بولت نیستیم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۲۳۰۸

نگران آینده اوسین بولت نیستیم

رکنا: مایک مالوی، سرمربی سنترال کوست مارینرز معتقد است که تعیین آینده اوسین بولت برای او و باشگاه چندان اهمیت زیادی ندارد.

بولت 32 ساله در حال با باشگاه مارینرز برای تمدید قرارداد و ثبت اولین قرارداد رسمی در مذاکره است. حال پیش از دیدار مقابل ملبورن سیتی، سرمربی باشگاه مدعی شد که نگرانی از بابت بولت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:"هیچ خبر جدیدی نیست. هفته گذشته من از باشگاه خواستم که من را در جریان اتفاقات بگذارد. پس از بازی، باشگاه اعلام کرد که مذاکرات در انجام است و همین فعلا آخرین خبر بوده است. او با ما تمرین نمی‌کند، من روی بازیکنانی تمرکز دارم که باید داشته باشم. این موضوع برای من باعث بهم خوردن تمرکز نمی‌شود. من می‌دانم در باشگاه چه خبر است و همیشه در جریان بوده ام. این موضوع برای افرادی که روی تیم تمرکز ندارند باعث سوال می‌شود. بازیکنان تا به حال فوق العاده بودند و من به بازی روز شنبه فکر می‌کنم."

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه درگیری خونین ایرانی ها با پلیس بوسنی + تصویر لیست مدیران بازنشسته سراسر کشور +اسامی به تفکیک استان تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس یک تانک واقعی داخل بزرگترین آکواریوم ایران در انزلی + عکس های زیبا مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم جراحی مار شکمو + عکس شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس این شیرزن به خاطر پولدار شدن دست به کار عجیب و خطرناکی زد +عکس در اینستاگرام عضو شورای شهر نیشابور چه گذشت !؟ حکم او صادر شد ! فیلم خلبانی آقای خنده سینمای ایران در هواپیمای کوچک! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه خوردن باشگاه آینده بولت من عکس ایران فیلم قتل دستگیر شد دختر مرد من دوست پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال در چند بازی اخیر فوتبال چشم‌نواز و هجومی را ارائه می‌کند و این فوتبال نتیجه دوندگی بالا تمام بازیکنان با پست‌های مختلف و حضور در تاکتیک تیمی است و به دلیل دوندگی بالا در اواسط نیمه دوم با تحلیل رفتن بدن تعدادی از بازیکنان کلیدی نیاز به تعویض و حضور بازیکنان جدید در ترکیب این تیم احساس می‌شود، بلافاصله پس از تعویض‌هایی که شکل می‌گیرد استقلال با افت قابل توجهی رو به رو می‌شود و این تیم تحت فشار قرار می‌گیرد و در خلق موقعیت هم ناتوان می‌ماند.

این موضوع چند دلیل مشخص دارد، تاکتیک هجومی استقلال رو توانایی ها و نقش محوری ماشاریپوف چیده شده است و پس از خروج این بازیکن با افت قابل توجهی رو به رو می‌شوند و انتقال توپ از خط هافبک به خط حمله با مشکل رو به رو می‌شود!

فاصله فنی زیاد بازیکنان داخل زمین و مهره‌هایی که روی نیمکت حضور دارند پس از تغییرات باعث می‌شود که این تیم با ضرب آهنگ ضعیف‌تر نسبت به نیمه نخست و خلاقیت کمتر و حتی تجربه کمتر به بازی ادامه دهد و این شوک ناگهانی فرصت هجوم همه‌جانبه و بازگشت اعتماد به نفس به تیم مقابل را می‌دهد.

شاید اگر استقلالی‌ها حداقل یک مهره هجومی موثر در خط هافبک روی نیمکت داشتند می‌توانستند پس از سپری کردن نزدیک به 60 دقیقه هجومی بی‌نقص در نیمه دوم با حضور پیمان بابایی و آن هافبک احتمالی روند ضدحمله را پیش بگیرند و در تمامی مسابقات به گل‌های بیشتر فکر کنند اما مهره‌هایی که در دسترس نکونام قرار دارند حتی برای حفظ ریتم بازی و نتیجه هم کافی نیست!

استقلال در بازی با مس، آلومینیوم و شمس‌آذر این تجربه را دارد و باید دید جواد نکونام در هفته های پیش رو چه تدبیری خواهد داشت و آیا این روند پر ریسک را به شکل دیگری ادامه خواهد یا راهکار جدیدی در نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • خدا، مردم، میهن
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است