Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار داغ اپراتورهای تلفن همراه ایرانی و عراقی به شدت داغ هست و با وجود هزینه‌های بسیار سنگین خدمات اینترنتی و ارتباطی چندان برای مشترکان رضایت بخش نیست. آفتاب‌‌نیوز : همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی، فعالیت شرکت‌های ارتباطی از مرز تا نقاط پرتردد شهرهای مذهبی عراق مانند نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و در نهایت کربلا بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت ارتباطی ایرانسل و اپراتور عراقی زین با استقرار نمایندگان خویش در نجف اشرف به دنبال جذب مشتری و فروش بسته‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم هستند.
اپراتور ایرانسل برای هر دقیقه تماس ورودی از مخاطب 900 تومان هزینه در نظر گرفته است که این هزینه حتی بدون رد و بدل شدن صحبت بین مخاطب و طرف تماس گیرنده از مشترک همراه ایرانسل کسر می‌شود.
میزان هزینه‌ای که ایرانسل برای مشترک خویش به ازای هر تماس خروجی در نظر گرفته دو هزار پانصد تومان در هر دقیقه است.
بسته اینترنتی 150 مگ ایرانسل 20 هزار تومان و هزینه بسته 200 مگ 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.
شرکت زین که خدمات فروش سیم‌کارت خویش را از کنار مرزهای مهران شروع کرده و در شهر نجف هم در سطح خیابان اقدام به فروش سیمکارت می‌کند، به ازای ارائه اینترنت نامحدود و سیمکارت 130 هزار تومان از متقاضیان دریافت می‌کند.
فعالیت نمایندگی همراه اول در شهر نجف و دیگر نقاط عراق چندان محسوس نبوده است.
به نظر می‌رسد هزینه‌های اپراتورهای تلفن همراه با وجود مراسم اربعین سنگین بوده و بیشتر مردم به دنبال وای فای رایگان در برخی نقاط عراق هستند.
تعدادی از مردم هم با توجه به ارائه بسته نامحدود که اپراتور عراقی برای اینترنت در نظر گرفته ترجیح می‌دهند که هر چند نفر نسبت به خرید این سیم کارت اقدام کردند و به صورت اینترنتی ارتباط برقرار می‌کنند که گلایه مندی از اتمام زود هنگام بسته‌ها با توجه به اینکه این بسته‌ها را به صورت نامحدود می‌فروشند هم به شدت شنیده می‌شود.
یکی از مشکلات دریافت کنندگان سیم کارت زین در نجف عدم دریافت خدمات درخواستی متناسب با نیاز مخاطبان ایرانی است.
با توجه به مشکلات زیرساختی خدماتی که در نجف وجود دارد، رفع مشکلات ارتباطی حداقل انتظاری است که اپراتورهای تلفن همراه داخلی با توجه به انبوه زائرانی ایرانی می‌توانند تخفیفات مناسب‌تری قائل شوند.
منبع: خبرگزاری فارس کد خبر: ۵۵۲۹۵۰ تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نجف اربعین اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد نادربیگی" روز یکشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش‌های نوین بررسی جرائم رایانه‌ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضایی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اجرای طرح مقابله با مالخران تلفن همراه سرقتی در البرز

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید و ۲۰۶ موبایل به ظن سرقت کشف شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید به عمل آوردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم