Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:08:50 GMT

فیلم لحظه بلعید شدن دو زن در خیابان + تصویر

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۲۴۶۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ریزش ناگهانی زمین و سقوط دو زن میانسال، به مجروحیت شدید آنها منجر شد.

حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

دو زمین میانسال در خیابانی مشغول به پیاده روی و صحبت بودند که لحظاتی پس از توقف، ناگهان بخشی از زمین ریزش کرد و آنها به داخل زمین فرو رفتند.
هر دو زن میانسال توسط مردم نجات یافتند اما به شدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه درگیری خونین ایرانی ها با پلیس بوسنی + تصویر لیست مدیران بازنشسته سراسر کشور +اسامی به تفکیک استان تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس یک تانک واقعی داخل بزرگترین آکواریوم ایران در انزلی + عکس های زیبا مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم جراحی مار شکمو + عکس شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس این شیرزن به خاطر پولدار شدن دست به کار عجیب و خطرناکی زد +عکس در اینستاگرام عضو شورای شهر نیشابور چه گذشت !؟ حکم او صادر شد ! فیلم خلبانی آقای خنده سینمای ایران در هواپیمای کوچک! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث زمین زن فیلم میانسال وحشتناک عکس فیلم ایران قتل دستگیر شد دختر مرد من دوست پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس

آتن توسط مه نارنجی ناشی از طوفان گرد و غبار صحرای بزرگ آفریقا بلعیده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مقامات یونان هشدار می‌دهند که غلظت گرد و غبار ناشی از طوفان صحرای بزرگ آفریقا می‌تواند نور خورشید و دید را کاهش دهد، در حالی که افزایش سطح ذرات ریز آلودگی خطرات سلامتی را به همراه دارد. به گفته مسئولان شهری، ابرهای گرد و غباری که از صحرای بزرگ آفریقا به داخل یونان وارد شدند، یکی از بدترین حوادثی است که از سال ۲۰۱۸ این کشور شاهد بوده است.

مه زرد مایل به نارنجی پس از چند روز وزش بادهای شدید از سمت جنوب، دید کلی را محدود کرده است و مقامات مسئول در مورد خطرات تنفسی هشدار دادند.

کوستاس لاگوواردوس، مدیر تحقیقات آب و هوا در رصدخانه آتن، در این رابطه گفت: «این رویداد یکی از جدی‌ترین اپیزودهای غلظت گرد و غبار و شن از صحرای بزرگ آفریقا از ۲۲ مارس ۲۰۱۸ است؛ زمانی که ابرها به طور خاص به جزیره کرت را بلعیدند.»

یونان در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل توسط ابرهای گرد و غبار صحرای بزرگ آفریقا تحت تأثیر قرار گرفته است و حتی این ریزگردها به بخش‌هایی از سوئیس و جنوب فرانسه نیز وارد شده است.

مقامات هشدار دادند که غلظت گرد و غبار می‌تواند نور خورشید و دید را کاهش دهد و در عین حال میزان ذرات ریز آلودگی را افزایش دهد و خطراتی را برای افراد مبتلا به مشکلات زمینه‌ای ایجاد کند.

صحرای بزرگ آفریقا سالانه مسئول انتشار ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تن گرد و غبار معدنی است. در حالی که بزرگترین ذرات این صحرا به سرعت به زمین باز می‌گردند، کوچک‌ترین آنها می‌تواند هزاران کیلومتر را طی کند و به طور بالقوه تمام اروپا را تحت تأثیر قرار دهد. وزش بادهای شدید جنوبی در چند روز گذشته به وقوع آتش‌سوزی‌های زودهنگام غیر فصلی در جنوب این کشور دامن زده است.

سازمان آتش‌نشانی یونان شامگاه سه شنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۵ مورد آتش‌سوزی در سراسر کشور رخ داده است.

کد خبر 747390

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود