Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@06:50:52 GMT

بازگشت خانم میزل به تلویزیون+عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۲۶۰۲

بازگشت خانم میزل به تلویزیون+عکس

رکنا: پوستر فصل دوم سریال "خانم میزل شگفت‌انگیز" رونمایی شد.

آمازون روز چهارشنبه، ۵ دسامبر را برای پخش فصل دوم سریال برنده امی و گلدن گلوب "خانم میزل شگفت‌انگیز" (The Marvelous Mrs. Maisel) در نظر گرفت و تریلر آن را منتشر کرد.

فصل دوم این سریال با نویسندگی امی شرمن پالادینو ماجرای "میج" با بازی ریچل بروزناهان پس از موفیت در کمدی و شکست دادن سوفی لنون با بازی جین لینچ را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میج خوش‌بین در آغاز تریلر فصل دوم می‌گوید: "یک سال قبل، زندگی قدیم من به پایان رسید و زندگی تازه من شروع شد."

"خانم میزل شگفت‌انگیز" سال گذشته برای فصل اول در ۱۴ شاخه نامزد دریافت جایزه امی شد و هشت جایزه شامل بهترین سریال کمدی، بهترین بازیگر Actor نقش اول زن سریال‌های کمدی برای بروزناهان، بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای الکس بروستین و جوایزی برای نویسندگی و کارگردانی برای شرمن پالادینو را تصاحب کرد.

این سریال همچنین موفق شد جایزه گلدن گلوب بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر زن برای بروزناهان را هم به خانه ببرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

توهین بانک ملی به زائران ایرانی اربعین در نجف + فیلم لحظه درگیری خونین ایرانی ها با پلیس بوسنی + تصویر لیست مدیران بازنشسته سراسر کشور +اسامی به تفکیک استان تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم جراحی مار شکمو + عکس شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس این شیرزن به خاطر پولدار شدن دست به کار عجیب و خطرناکی زد +عکس در اینستاگرام عضو شورای شهر نیشابور چه گذشت !؟ حکم او صادر شد ! فیلم خلبانی آقای خنده سینمای ایران در هواپیمای کوچک! این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سریال بازیگر Actor تلویزیون شگفت انگیز عکس پوستر سریال عکس فیلم ایران قتل دستگیر شد دختر مرد من دوست پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا،فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد. در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده هایی پیچیده‌تربا موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

گفتنی است در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم