Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:37:23 GMT

300 طرح عام المنفعه از محل زکات در دشتستان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۲۸۷۶

300 طرح عام المنفعه از محل زکات در دشتستان اجرا شد

به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز جمعه در جمع عاملان زکات دشتستان در شهر برازجان افزود: این شهرستان به عنوان قطب زکات استان بوشهر است 45 درصد از زکات استان را محقق می کند.
وی بیان کرد: ظرفیت های شهرستان دشتستان در بحث زکات بسیار غنی و بیش از آن چیزی است که اکنون جمع آوری می کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهارداشت: هما کنون 60 درصد از زکات جمع آوری شده در حوزه توانمندسازی خانوادهای تحت پوشش کمیته امداد و نیازمند هزینه می شود که بیشتر این هزینه ها مربوط به مسکن، درمان و کمک به امر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان مددجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در کنار امر توانمند سازی مددجویان 40 درصد زکات نیز برای اجرای پروژه های عام المنفعه هزینه می شود.
امام جمعه برازجان گفت: دشتستان از شهرستان های پیشتاز در امر زکات در استان بوشهر و کشور است و از افتخارات این شهرستان کسب عنوان برتری زکات در استان در بین شهرستان ها است.
حجت الاسلام حسن مصلح از عاملان زکات شهرستان و کشاورزان تقدیر کرد و احیای زکات در شهرستان را بخاطر تلاش های آنها خواند.
سید اکبر عدنانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان گفت: عمده زکات در شهرستان دشتستان به سمت نیازهای محرومان است اما با تعامل با دهیاران و شوراها توانسته ایم در بحث عمران و آبادی آن منطقه با نظر و نگاه خودشان نیز کارهای خوبی از جمله احداث حسینیه ها، خانه عالم، احیای جاده بین مزارع، آسفالت برخی از منابع در کنار تامین خانه عالم را داشته باشیم.
7213/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان بوشهر دانش آموزان و دانشجویان درمان مدیر کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود