Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر دفاع سوریه در سخنانی در پارلمان این کشور ضمن نامشروع دانستن حضور نظامیان آمریکایی در سوریه از بازگشت مناطقی که واشنگتن به آن در سوریه دلخوش کرده است، خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از المنار، علی عبدالله ایوب وزیر دفاع سوریه در سخنانی در پارلمان این کشور اعلام کرد: طرحی که سوریه را هدف قرار داده برای تحقق اهدافش با شکست روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستاوردهای به دست آمده از سوی ارتش سوریه گفت: سوریه با دیگر مناطقی که هنوز واشنگتن به آنها دلبسته است به شیوه آشتی ملی و بازگشت حاکمیت دولت بر آن یا آزادسازی آن به دست ارتش سوریه همانند دیگر مناطق طی سالیان گذشته عمل خواهد کرد.
علی عبدالله ایوب گریزی هم به شرایط استان ادلب سوریه زد و اوضاع آنرا همانند هر منطقه سوری دیگر دانست و افزود: ادلب خواه کسانی که خیرخواه سوریه نیستند بخواهند خواه نخواهند به آغوش سوریه بازخواهد گشت.
وزیر  دفاع سوریه تاکید کرد: حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی و نقض حاکمیت کشور مستقل و عضو سازمان ملل است و از این رو این حضوری غیرقانونی است.
ایوب بیان کرد: واشنگتن برگه های خود را در سوریه پس از اینکه بخش اعظم مناطق در حمص، حلب، دیرالزور، غوطه شرقی، درعا و قنیطره به آغوش دولت سوریه بازگشته و از لوث تروریست هایی که آمریکا حامی اش بود و آنها را میانه رو می نامید، از دست داده است. برچسب ها: ایالات متحده آمریکا ، سوریه ، علی عبدالله ایوب

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، ایالات متحده، ژاپن و ۴۷ کشور دیگر را متهم کرد که به دنبال اجتناب از مقررات این سازمان در مورد کشورش هستند که مصمم به ارائه قوانین آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره (KCNA)، در بیانیه سفیر کره شمالی آمده است: «نیرو‌های متخاصم ممکن است در آینده دومین و سومین پنل کارشناسی را علیه ما راه اندازی کنند، اما همه آنها با گذشت زمان با خود ویرانگری مواجه خواهند شد». 

کیم در پایان گفت: اگر ایالات متحده و پیروانش به‌جای عبرت گرفتن از پرونده اخیر، سیاست خصمانه نابهنگام را در قبال کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) پیگیرانه دنبال کنند، با شکست استراتژیک بدتری مواجه خواهند شد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفته بود پیونگ یانگ در واکنش به استفاده واشنگتن از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای تهاجم و رفتار خصمانه علیه کره شمالی، گزینه‌های سختگیرانه و قاطعی برای حفاظت از حاکمیت و امنیت خود خواهد داشت. واشنگتن همواره از حقوق بشر برای اقدامات تحریک‌آمیز سیاسی و توطئه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند. او گفت: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق