Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:49:11 GMT

درخشش ستاره کروات، هوفنهایم را به اوج می رساند؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۳۳۶۷

درخشش ستاره کروات، هوفنهایم را به اوج می رساند؟

آندری کراماریچ ملی‌پوش کراوات باشگاه هوفنهایم که با تیم ملی کشورش مقام دوم جام جهانی را بدست آورده با به ثمر رساندن دو گل مقابل لیون نشان داد یکی از باارزش‌ترین بازیکنان این تیم آلمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم کروات که هواداران هوفنهایم به او لقب ترقه داده‌اند بعد از مشکلاتی که در جام جهانی و بعد از آن به دلیل مصدومیت‌های جزئی داشت سرانجام موفق شده به اوج آمادگی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این را روز سه‌شنبه در جریان دیدار تیمش هوفنهایم و لیون در رقابتهای چمپیونزلیگ، با به ثمر رساندن دو گل بسیار مهم برای این باشگاه آلمانی ثابت کرد. 

 

کراماریچ در مقابل لیون علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند بارها برای خط دفاعی لیون دردسرساز شد تا به همه نشان دهد که بار دیگر به روزهای اوج خود برگشته و دیگر نباید دست‌کم گرفته شود. یولیان ناگلزمان سرمربی هوفنهایم درباره‌ی مهاجم کروات تیمش گفت:" وضعیت کراماریچ در فصل جاری شبیه سال گذشته بود. او پارسال هم اوایل فصل را با مشکل شروع کرد. آندری برای به اوج رسیدن به کمی زمان نیاز داشت. بسیاری از بازیکنان ملی‌پوشی که از جام جهانی بازگشته‌اند با همین مشکل مواجه هستند ولی آندری سرانجام توانسته به اوج آمادگی برگردد". 


کراماریچ بعد از بازگشت از جام جهانی روسیه از ناحیه‌ی زانو با مصدومیتی جزئی روبرو بود که باعث شد در شروع فصل روزهای دشواری را پشت سر بگذارد. او فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد تا رابطه‌اش با هواداران هوفنهایم تا آستانه‌ی تنش پیش برود. به خصوص وقتی او در بازی مقابل دوسلدورف توپی را از فاصله‌ی 3متری دروازه‌ی خالی به بیرون زد، برای هواداران هوفنهایم خیلی سخت بود که خود را کنترل کرده و از مهاجم محبوب‌شان انتقاد نکنند. 

 

اما بعد از به ثمر رساندن دو گل بسیار مهم در مقابل لیون، ناگلزمان سرمربی هوفنهایم درباره‌ی او گفت:" کراماریچ دوباره گلزنی را از سر گرفته و من امیدوارم مثل سال گذشته بتواند در بازی‌های بعدی نشان دهد که یکی از بهترین مهاجمین بوندس‌لیگا است".

 

هوفنهایم آندری کراماریچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوفنهایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)