Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طي دو روز اخير تيم هاي متعددي از مديران ارشد و کارکنان بانک ملي ايران براي نظارت و کمک در خصوص تحويل ارز به زائران حرم ابا عبدالله الحسين(ع)، رهسپار مناطق مرزي و کشور عراق شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در پي اعزام اين تيم ها به باجه هاي تحويل ارز در عراق، در حال حاضر وضعيت ارائه ارز در تمامي نقاط از جمله شلمچه، مهران، کاظمين، نجف و کربلا به سهولت و در کمترين زمان ممکن انجام مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس با توجه به عدم همکاري طرف عراقي و پاره اي تاخير ها ،اعضاي هيات مديره ،معاونان و مديران امور بانک ملي ايران ، از نزديک نظارت بر مراکز تحويل ارز و هدايت روند ارائه ارز را بر عهده دارند.
در ستاد مرکزي تهران نيز تيم هاي متعددي براي پشتيباني هاي لازم از کارکنان اعزامي تشکيل شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود