Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به یکی از مباحث در روزهای اخیر تبدیل شده است.

طرفداری- برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی جزو مباحثی است که در روزهای اخیر مطرح گردیده و امیررضا خادم، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در این خصوص به گفتگو پرداخت.

به نقل از فارس، خادم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 

حدود ۴ هزار پروژه ورزشی در کشور نیمه‌تمام داریم اما به دو دلیل امیدواری برای بیشتر این پروژه‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دلیل به حمایت دولت و مجلس از ورزش برمی‌گردد که بخشی از ارزش افزوده را به بحث توسعه اماکن ورزشی اختصاص داد که زمینه‌ای می‌شود اگر اعتبار خوبی تخصیص داده شود بتوانیم خیلی از پروژه‌ها را به اتمام برسانیم. سیاست دوم مشارکت با بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت قانونی است تا از طریق سرمایه‌گذار برای مشارکت و واگذاری پروژه‌ها را به اتمام برسانیم. درحال حاضر جزو دستگاه‌هایی هستیم که در استفاده از این ظرفیت قانونی برتریم اما نیازمند این هستیم تا هر چه بیشتر از ظرفیت‌‌ها استفاده کنیم‌. همچنین در برخی مناطق نیازمند شروع طرح جدید هستیم اما به این دلیل که این تعداد طرح نیمه‌تمام داریم نمی‌توان طرح جدیدی را آغاز کرد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با توجه به لغو برخی تورنمنت‌ها و این که با موانع و محدودیت‌هایی در بحث اقتصادی مواجه هستیم، اظهار کرد:

نیازمند این هستیم هزینه‌ها را کاهش دهیم، نمی‌توانیم در ارتباط با ورزش، همه کاسه کوزه‌ها را سر بانک مرکزی بشکنیم که ارز مورد نیاز تیم‌ها را تأمین نمی‌کند، ما هم باید این مسائل را درک کنیم، همانگونه همه مردم در حال تحمل این شرایط هستند، تیم‌های ملی نیز از این معضلات مستثنی نیستند.

خادم در ارتباط با متضرر شدن باشگاه پرسپولیس برای میزبانی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و آیا اینکه مسابقه فینال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت:

اگر موضوع تماشاچیان ایجاد مشکل نکند این مسابقه برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان