Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پارس جنوبی، بر اساس توافق انجام شده در جلسه هماهنگی قبل از دیدار پارس جنوبی جم و نفت آبادان، این مسابقه با یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود.

قرار است قبل از شروع مسابقه امروز اعضای تیم به احترام خلیل فرهمند خبرنگار و عکاس ورزشی که بر اثر سکته قلبی به طور ناگهانی جان خود را از دست داد، یک دقیقه سکوت و برای شادی روح آن مرحوم فاتحه ای قرائت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با  همت هیات فوتبال شهرستان جم و باشگاه پارس جنوبی قبل از شروع مسابقه طی مراسمی از خانواده مرحوم فرهمند نیز تقدیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی خانواده رقابت های لیگ برتر فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک بارسلونا میزبان پاری سن ژرمن بود که این مسابقه دراماتیک در نهایت با برتری ۴ بر یک پاریس به پایان رسید و این تیم توانست در مجموع ۶ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود. 

در این مسابقه بارسلونا خیلی زود توسط رافینیا در دقیقه ۱۲ به گل رسید، ولی همه چیز با اخراج عجیب و غریب آرائخو در دقیقه ۲۹ عوض شد. 

مدافع بارسلونا به دلیل خطای پشت محوطه از سوی داور کارت قرمز گرفت تا بیش از یک ساعت بارسلونا با یک بازیکن کمتر این مسابقه را ادامه دهد.

بعد از ۱۰ نفره شدن بارسلونا، همه چیز به سود پاریس دنبال شد و این تیم توانست با دبل امباپه و گلزنی دوباره دمبله و ویتینیا به برتری دست یابد.

سیمئونه زانو زد؛ دورتموند کامبک در کامبک!

در دیگر بازی نیمه نهایی، دورتموند در خانه به مصاف اتلتیکو رفت و به برتری ۴ بر ۲ رسید تا با مجموع ۵ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود.

در این مسابقه دورتموند در ابتدا توسط برانت ۳۴ و ماتسن ۳۹ پیش افتاد، ولی در آغاز نیمه دوم اتلتیکو کامبک زد و با ۲ گل هوملس (گل به خودی) و کورئا بازی را در این دیدار به تساوی رساند.

با این حال دورتموند ناامید نشد و توانست در ۳ دقیقه توسط فولکروگ و سابیتزر به گل دست یابد و با برتری ۴ بر ۲ راهی نیمه نهایی شود.

دورتموند در نیمه نهایی با پاریس دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • اوقات شرعی بیست و هفتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • اوقات شرعی بیست و ششم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر