Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رسانه العرب که یک رسانه نزدیک به عربستان سعودی است در یادداشتی نوشت: به ناگاه، دیدگاههای ایرانی ها با مواضع شبکه الجزیره یکسان شد؛ در حالی که پیش از این، در زمانی نه چندان دور، ایران این شبکه را دست نشانده امریکایی‌هایی می دانست که بزرگترین پایگاه نظامی انها در منطقه، نزدیک به ساختمان این شبکه قطری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این رسانه عرب زبان ادامه داد: با توجه به اینکه ایران و امریکا در نزدیکی ورود به مرحله تازه ای از درگیری هستند، در این شرایط، موضع هماهنگ ایران با این شبکه قطری، عجیب به نظر می رسد. اگر به حوادثی که در سالهای اخیر در سوریه گذشته است، نظری داشته باشیم، به حجم فجیع معامله هایی پی می بریم که در بحبوحه اخبار تاسف بار جنگ، به انها اشاره ای نمی شود.

ایرانی که این روزها گفتمان شبکه الجزیره را قبول دارد، از گرایشهای اخوانی آن آگاه است. با این اوصاف، آیا شبکه الجزیره یکی از بازوان ایران در منطقه شده است؟

پیش از این، ایران از بالهای خود در منطقه پرده برداشته بود، حوثی ها در یمن، حزب الله در لبنان و حشد الشعبی در عراق. حال، تصادفی نیست اگر شبکه الجزیره هم به یکی از بازوهای آن تبدیل شده باشد.

ایران در زمانهایی که همه انتظار اظهار نظر از سوی آن دارند، سکوت می کند، اما واقعیت این سکوت در جای دیگری نهفته است. گاه ایران می تواند با سکوتهایش حمایتهایی را جلب کند بدون انکه خود را به زحمت بیندازد.

اگر به رسانه ها نظری بیفکنیم، می بینیم که نیروهای وابسته به ایران در سوریه، عراق و لبنان، جنگ رسانه ای شدیدی را علیه عربستان به راه انداخته اند، بی انکه خود ایران در این میان کلامی بگوید.

ایران انتظار دارد نظریه آن در مورد کشتن دشمن بدون شلیک حتی یک گلوله، در عربستان موفق شود.

 

منبع: انتخاب

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی الجزیره العرب جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر

شهرداری تهران طرح پرحاشیه صفحه یک روزنامه همشهری پس از ماجرای ترک جلسه شورای شهر توسط برخی اعضا با هدف اعتراض جمعی به قرارداد پرابهام اتوبوس‌های برقی چینی را روی دیوارهای شهر اکران کرده است. مدیریت شهری به جای اینکه پاسخگوی سوالات و ابهامات افکار عمومی و نمایندگان مردم تهران در پارلمان شهری باشد، منتقدان خود را ضد انقلاب داخلی و خارجی، حسودان سیاسی، پروژه بگیرهای مجازی و وابستگان به مدیریت شهری سابق و اصلاحات معرفی کرده است. منبع: امتداد

 

دیگر خبرها

  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد