Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:36:56 GMT

هادی شکوری: ما شانس اول صعود هستیم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۴۵۷۰

هادی شکوری: ما شانس اول صعود هستیم

هادی شکوری مدافع باتجربه تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت تاکید کرد که آنها شانس اول صعود به لیگ برتر هستند.

شکوری در مصاحبه با ورزش سه، در خصوص وضعیت فعلی سرخ‌پوشان پاکدشت و عملکرد این تیم در 7 بازی قبلی گفت: ما در اول فصل شرایط خاصی داشتیم و کادر فنی برای جذب بازیکن، انجام تمرینات تاکتیکی و برخی مسائل دیگر زمان کافی در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آن شرایطی که داشتیم، تا الان، فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم و هنوز هم خیلی جا داریم تا پیشرفت کنیم. ما تازه از لحاظ تاکتیکی به مرز 60 درصد رسیده‌ایم و قطعا از این بهتر خواهیم شد.


وی در خصوص شانس صعود تیمش به لیگ برتر و اینکه چنین توقعی منطقی به نظر می‌رسد، تاکید کرد: پارس‌جنوبی هم پارسال برای اولین بار در لیگ برتر حاضر شد و نتایج خوبی گرفت. در فوتبال، «نشد» وجود ندارد و ما می‌توانیم با این بازیکنان و کادر فنی که سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارند، به لیگ برتر صعود کنیم.


شکوری در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب سرخ‌پوشان پاکدشت برای صعود به لیگ برتر، چه تیمی است، تاکید کرد: اصلی‌ترین رقیب خودمان هستیم. ما اگر خودمان باشیم، قطعا بهترین نتایج را خواهیم گرفت، من برای همه تیم‌ها احترام قائل هستم؛ ولی گفتم که بازیکنان و کادر فنی سرخ‌پوشان پاکدشت سابقه درخشانی دارند. ما اصلا توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم و شانس اول صعود به لیگ برتر هستیم. خوشبختانه باشگاه هم که به صورت خصوصی اداره می‌شود، از تیم حمایت می‌کند و امیدوارم که این حمایت ادامه داشته باشد.


مدافع سرخ‌پوشان در خصوص عملکرد خودش در لیگ امسال تاکید کرد: همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا کادر فنی را راضی کنم. فکر می کنم تا الان شرایط خوبی داشتم و امیدوارم که در بازی‌های آینده بهتر و تاثیرگذارتر باشم.

دسته یک پرسپولیس پاکدشت هادی شکوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک پرسپولیس پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد