Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انسان شناسی و فرهنگ صد و چهل و ششمین نشست یکشنبه ها را با عنوان «اسطوره شناسی به عنوان فهم تاریخ و فرهنگ» و سخنرانی « بهار مختاریان» استاد دانشگاه هنر اصفهان برگزار خواهد کرد. در این نشست مستند «مشی و مشیانه» اثر حسن نقاشی نمایش داده خواهد شد. 

این نشست یکشنبه ۶ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات به نشانی تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان ولیعصر. نرسیده به میدان ولیعصر. خیابان دمشق. پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

 انسان شناسی و فرهنگ از همه علاقه مندان برای حضور در این نشست دعوت می کند. ورود برای عموم آزاد است.

 «شنبه های سینما و فرهنگ» با سخنرانی ناصر فکوهی

همچنین سومین فصل از برنامه «شنبه‌های سینما و فرهنگ»  روز شنبه ۱۲ آبان ۹۷ ساعت ۵ و نیم در مکتب تهران با نمایش فیلم «بعد از ظهر سگی»  اثر سیدنی لومت و سخنرانی ناصر فکوهی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند به آدرس مکتب تهران واقع در تهران، خیابان کریم خان، آبان جنوبی، کوچه کیوان شماره ۶  مراجعه کنند.

کد خبر 4441746 مهرنوش محمدزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات فرهنگ عمومی فیلم سینمایی ناصر فکوهی نشست هم اندیشی اربعین ۹۷ اربعین 97 پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اربعین حسینی معرفی کتاب سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت های قرآنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرآن نشست هم اندیشی بیژن عبدالکریمی علوم انسانی معرفی نشریات عرفان اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود