Web Analytics Made Easy - Statcounter

به درخواست کلوپ، باشگاه لیورپول قصد دارد عملکرد خوب این مدافع جوان را با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد پاداش بدهد.

طرفداری- لیورپول قصد دارد با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت به جو گومز، درخشش این بازیکن در فصل جدید را پاداش بدهد.

به گزارش لیورپول اکو، صحبت های ابتدایی میان نمایندگان این بازیکن و باشگاه لیورپول بر سر تمدید قرارداد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو گومزِ 21 ساله در فصل جاری زوج بسیار خوبی را به همراه ویرجیل فن دایک در قلب خط دفاع لیورپول تشکیل داده است. نمایش های این مدافع جوان در فصل جاری، تاثیر به سزایی در به دست آمدن بهترین شروع تاریخ باشگاه لیورپول از لحاظ عملکرد دفاعی داشته است.

به عقیده یورگن کلوپ، گومز که پیش تر در ژانویه 2017 با لیورپول قرارداد امضا کرده بود، شایسته امضای قراردادی بهتر است. گفتنی است این بازیکن از زمان پیوستن به لیورپول در سال 2015، 53 بار برای قرمزها به میدان رفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار