Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@08:20:58 GMT

پیام اربعین به دنیا منتقل شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۵۱۴۷


.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،حجت الاسلام والمسلمین مویدی زاده امام جمعه موقت شهرستان پردیس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: پیام اربعین باید هرساله بیشتر از سالهای قبل منتقل شود چرا که اگر این پیام نبود مجلس عزای حسین بعد از 1400 سال اینگونه برگزار نمیشد .
وی افزود: همچون سالهای گذشته محافل اربعین حسینی را پرشور و باشکوه برگزار کنیم و نگذاریم این مراسم خالی بماند و همین مجالس است که مشکلات را از جامعه ما دور میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب موقت نمازجمعه شهرستان پردیس با اشاره به سالگرد شهادت حسین فهمیده گفت: آمریکا از رشد انقلابی جوانان و نوجوانان ما میترسد و حالا که فهمیده اند نمیتوانند با توپ و تانک به مقابله با این قشر بیایند از راه تخریب ذهن و فکر آنها وارد شده است .
وی با شاره به اینکه دشمن از راه فضای مجازی وارد ذهن و فکر جوانان شده است افزود: مهمترین نقش معلمان و مربیان و اساتید در حال حاضر این است که جوانان و نوجوانان ما را در سایه آموزه های قرآن و اهل بیت به سر منزل مقصود برسانند و دشمن از این میترسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه پردیس اربعین پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان دوباره پدر به ۳ بیمار

زهرا عظیمی گفت: پدر ۵۴ ساله رفسنجانی در ۲۲ فروردین‌ماه امسال در اثر سانحه تصادف و آسیب جدی به اورژانس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) منتقل شد که علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان در ۲۸ فروردین‌ماه مرگ مغزی وی از سوی متخصصین تایید شد.

وی افزود: با رضایت خانواده ایثارگر، بامداد امروز ۳ عضو حیاتی، شامل: کبد و ۲ کلیه به شیراز منتقل و به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان بیان داشت: اهداکنندگان عضو، بخشندگانی هستند که فریاد سکوت بیماران نیازمند را شنیدند و دست ها و دل های پر از مهرشان با آن‌ها همنوا شده است و مرهمی به زخم آنان می‌شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار
  • پهپاد، موشک، رسانه