Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@13:37:23 GMT

تولد نخستین نوزاد انسان در فضا

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۵۲۷۳

تولد نخستین نوزاد انسان در فضا

رکنا: در سال ۲۰۲۴میلادی نخستین نوزاد انسان در فضا متولد می شود.

یک شرکت نیوزلندی به دنبال زنان داوطلبی است که آماده وضع حمل در فضا باشند. پیش بینی می شود نخستین نوزاد انسان در فضا در ۲۰۲۴ میلادی متولد شود.

به گزارش  دیلی میل، احتمالا در اوایل ۲۰۲۴ میلادی یک نوزاد انسان در فضا متولد می شود.

یک شرکت نیوزلندی به نام SpaceLife Origin قصد دارد این عملیات را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا به دنبال زنان بارداری است که برای وضع حمل در فضا داوطلب باشند. افراد واجد شرایط باید قبلا ۲ بار بدون هیچ مشکلی وضع حمل کرده باشند.

ماموریت وضع حمل در فضا ۳۶ ساعت طول می کشد و طی آن گروهی از پزشکان همراه مادر باردار به فضا فرستاده می شوند. به این ترتیب نوزاد در ارتفاع ۲۵۰ مایلی زمین متولد می شود.

این برنامه ها برای فراهم کردن زمینه شهرک سازی انسان ها در فضا انجام می شود و به انسان اجازه می دهد تا در سیارات دیگر نیز تولید مثل کند.

ماموریت مذکورCradle نام گرفته است. ۲۵ شرکت کننده برای این عملیات انتخاب می شوند تا یکی از آنها برای وضع حمل درماموریت ۲ روزه آماده باشد. هنگامیکه عمر جنین به ۸ماه و نیم برسد می توان مادر را به فضا برد.

مادران باردار تحت نظر پزشک Doctor خواهند بود و برای آماده سازی آنان از دستگاه های شبیه ساز فضایی استفاده می شود.

فرایند انتخاب شرکت کنندگان از ۲۰۲۲ میلادی آغاز می شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه بلعیده شدن دو زن در خیابان + تصویر قاتل زیبایی پوست را بشناسید اکسیر جوانی برای طول عمر بیشتر لحظه درگیری خونین ایرانی ها با پلیس بوسنی + تصویر تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس یک تانک واقعی داخل بزرگترین آکواریوم ایران در انزلی + عکس های زیبا ترفندهایی برای روشن کردن پوست دست و پا مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس جسد تکه تکه شده نوزاد ناخواسته در ساک ورزشی زن جوان + عکس فجیع اما واقعی / مهناز برای قتل مادرو پدرش آدمکش تهرانی اجیر کرد! سرقت خانوادگی طلا از زنان در شیراز + فیلم لحظه وحشتناک گیر کردن مربی پاراگلایدر در کابل های فشار قوی + فیلم و جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پزشک Doctor نوزاد عملیات فضا متولد فضایی انسان عکس فیلم ایران قتل دختر من دستگیر شد دوست ترکیه سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!