Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش دشمنان در حذف و سانسور حماسه بزرگ اربعین بی نتیجه است، اظهار کردند: راهپیمایی اربعین حرکتی عظیم در راستای آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم یزیدیان زمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش دشمنان در حذف و سانسور حماسه بزرگ اربعین بی نتیجه است، اظهار کردند: راهپیمایی اربعین حرکتی عظیم در راستای آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم یزیدیان زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی اربعین حرکتی عظیم در راستای آزادی خواهی است

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نمازجمعه این هفته بندرعباس با بیان اینکه راه امام حسین (ع) و یاران شهیدش، برای همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند، گفت:راهپیمایی اربعین حرکتی عظیم در راستای آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم یزیدیان زمان است.

نعیم آبادی افزود:راهپیمایی اربعین نشانه همبستگی مسلمانان و دیگر آزادیخواهان است که خشم آمریکا را برانگیخته است.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به نقش منفی، استکباری و زورگویانه انگلیس در چند قرن اخیر گفت: این کشور شیطان پیر تاریخ است و جنایت های انگلیس هیچگاه از حافظه مردم ستم دیده پاک نخواهد شد.

وی با شاره به اقدامات بنگاه سخن پراکنی بی بی سی به عنوان زبان شیطان و دشمن جمهوری اسلامی و دیگر آزادیخواهان جهان تصریح کرد: رویکرد رسانه ها و شبکه های بیگانه در برابر مسائل ایران برگرفته از سیاست های خبیثانه حاکمان این کشورهاست که به عنوان مزدوران انگلیس و آمریکا در جهت منافع استکبار فعالیت می کنند.

 

تلاش دشمنان در حذف و سانسور حماسه بزرگ اربعین بی نتیجه است

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حماسه بزرگ اربعین حسینی گفت: اربعین رمز جاودانگی نهضت حسینی است، حماسه ای که با حضور میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) از بیش از چهل کشور جهان در حال برگزاری است و بزرگترین رویداد فرهنگی جهان محسوب می شود.

میرزایی، با اشاره به سانسور این رخ داد جهانی توسط رسانه های وابسته به استکبار، اظهار کرد: تلاش دشمنان در حذف و سانسور حماسه بزرگ اربعین بی نتیجه و افکار عمومی عالم به این مراسم پرشور، نگاه و توجه خواهد کرد.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه این هفته که فرمودند، در منطق علوی اگر کسی به خاطر مسئولیتش دارای احترام شد نباید اخلاق و رفتار خود را با مردم تغییر دهد، تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی بدانند شکر نعمت مسئولیتشان توجه و خدمت روز افزون به مردم است.

امام جمعه پارسیان، یکی از نتایج تعامل شفاف مسئولان با مردم را زمینه پاسخ گویی و مشارکت مردم در امور سیاسی و اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی دانست.

خطیب نماز جمعه پارسیان، از تایید حکم اعدام دو تن از مفسدان اقتصادی دانه درشت و رضایت مردم، گفت: برخود قاطع دستگاه قضایی با اخلال گران و دانه درشت هایی که عامل بی ثباتی اقتصادی شدند و شبهاتی که در خصوص فساد این قوه از طرف دشمنان داخل و خارجی مطرح می شد را از بین می برد.

میرزایی، با اشاره به فرارسیدن سیزده آبان و روز استکبار ستیزی گفت: این که دشمن با همه توان وارد میدان شده و با اعراب و اسرائیل و منافقان و تروریست ها ائتلاف کرده، نشان از استیصال و ضعف دشمن است.

وی ادامه داد: البته مسئولان هم باید همیشه در موضع قدرت باشد و نباید حالت ترس و انفعال به خود نشان دهد.

امام جمعه پارسیان با توجه به ضعف و سستی برخی از افراد داخلی، تاکید کرد: روز سیزده آبان مانند همیشه این مردم هستند که هیمنه آمریکا را فرو خواهند ریخت و ضعف و انفعالی که برخی در داخل کشور ایجاد کرده اند را جبران می کنند.

رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با اشاره به ۸ آبان ماه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: قطعا نوجوانان بسیجی امروز پرچم داران عرصه های آینده نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام میرزایی، از شورای ترافیک در خصوص اصلاح برخی از چراغ های راهنمایی و رانندگی و موانع سرعت درخواست پیگیری را کرد.

وی، ناهماهنگی برخی از فروشگاههای عرضه سبد کالا برای اقشار محروم و سرگردانی آنان انتقاد و بر اصلاح و نظارت قیمت ها تاکید داشت.

امام جمعه شهرستان، موضوع ادامه و تکمیل پروژه گاز رسانی و اصلاح خرابی ها و نظارت دقیق را از مسئولان زیر ربط خواستار شد.

وی، از اقدام و پیگیری دستگاه قضایی در استقرار اداره تعزیرات حکومتی تا پایان سال، قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه پارسیان سالروز شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی را گرامی داشت و تاکید کرد:شهید قاضی طباطبایی طلایه دار شهدای محراب شد.

راهپیمایی عظیم اربعین رمز جاودانگی نهضت حسینی است

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی، تقوی را برترین توشه آخرت برشمرد و اظهار کرد: در دنیا بهترین سرمایه و نجات بخش انسان مومن تقوی الهی است.

وی با تسلیت اربعین حسینی به تمامی مسلمانان جهان از حرکت کاروان های عاشقان و دلدادگان اهل بیت به سوی حرم اباعبدالله الحسین از جزیره کیش خبرداد و افزود: آخرین کاروان شب گذشته با بدرقه جمعی از مسئولان و مردم به سوی حرم حسینی حرکت کرد.

خطیب جمعه رویداد بزرگ پیاده روی اربعین حسینی به سوی کربلا از 40 کشور جهان را یک حرکت عظیم فرهنگی جهانی دانست و افزود: این راهپیمایی با شکوه یک حرکت تاثیرگذار در جهان اسلام است که به فرموده رهبر معظم انقلاب محصول زحمات شهدای مدافع حرم است.

وی با تاکید براینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز شاهد چنین رویداد بزرگی در جهان اسلام نبودیم تاکید کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین یکی از شعائر الهی است که اثرات عظیم فرهنگی آن هر سال در تمام جهان انتشار می یابد.

امام جمعه کیش تاکید کرد: راهپیمایی اربعین رمز جاوادنگی نهضت حسینی است و نماد وحدت مسلمین جهان که تاثیر شگرفی در رساند پیام قیام اباعبدالله  به تمام جهان را دارداز این روست که دشمنان اسلام سعی کرده اند به هر طریقی از انعکاس رسانه ای آن خودداری کنند.

وی ادامه داد: جذابیت های و شکوه این حرکت عظیم اسلامی به حدی است که افکار عمومی از آن استقبال می کندو همین استقبال موجب شده است که رسانه های وابسته به استکبار دست به سانسور و بایکوت خبری آن بگیرند اما رسانه های جهان اسلام این حرکت عظیم را به تصویر کشیده و برای تمام جهانیان گزارش و منعکس می کنند و جهان از این تصاویر زیبا و گزارش های خبری متنعم خواهد شد.

حسن زاده به فرمایشات رهبری در درس خارج فقه هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ایشان با اشاره به نامه امیرالمومنین خطاب به مسئولان و فرماندهان نظامی، این نامه را دستورالعملی برای همه مسئولان دانسته و سخنان حکیمانه بیان کردند.

وی به بخشی از این سخنان اشاره کرد و افزود: ایشان به شفاف سازی میان مسئولان و مردم اشاره کردند که تعامل و شفاف سازی از شاخصه های حکمران اسلامی است و حاکم اسلامی نباید چیزی را از مردم پنهان کند.

خطیب جمعه کیش مهربانی مسئولان با مردم را از دیگر نکاتی عنوان کرد که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید دارند و ادامه داد: حاکم اسلامی باید با مردم مهربان باشد و با یک امضاء حکومتی نباید اخلاق و رفتارش با مردم متفاوت شود و دور خود حصاری بکشد که گویا مردم را نمی بیند.

وی با بیان اینکه ما مسئولان مردمی و خوبی داریم تاکید کرد: مسئولان حکومت اسلامی باید در میان مردم باشند به درد و دل مردم گوش فراداده و با آنان نشست و برخاست کرده و مهربان باشند.

امام جمعه با تبریک هفته کتاب، کتاب را محصول تجربه های بشری، خلاقیت های ذهنی و آموخته های طولانی مدت انسان برشمرد و افزود: کتاب باید وارد خانواده شود و والدین با ایجاد یک کتابخانه کوچک در خانه آنان را به خواندن کتاب ترغیب و تشویق کنند.

وی به آفت های کتاب اشاره کرد و افزود: هر کتابی ارزش خواندن ندارد و نوشته های ناسالم بسیار خطرناک هستندو باید از آنان دوری کرد و چه خوب بود که مانند دیگر کالاها کتاب نیزمهر استانداردهای داشت تا افراد با چشم بازتر کتاب را انتخاب می کردند.

حسن زاده با تسلیت شهادت آیت الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب، شهادت حسین فهمیده نوجوان بسیجی را به همه دانش آموزان تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: شهید فهمیده نوجوان بسیجی بود که با وجود سن کم از ویژگی های بارزی چون ولایت پذیری برخوردار بود.

اطاعت پذیری از ولایت فقیه عامل عزتمندی در دنیاست

حجت الاسلام رضا مهدوی امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره تصویب قرارداد ننگین کاپیتولاسیون در زمان حاکمان ضعیف و بزدل کشور اظهار کرد: کاپیتولاسیون یعنی نفوذ بیگانگان در یک کشور،دخالت در مصالح کشور، غارت سرمایه ها و توهین به عزت، شرافت و شخصیت کشور و به تعبیر امام راحل سند بردگی ملت بود.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به اینکه در آن زمان امام بزرگوار در مقابل این قرارداد ننگین ایستادند و ملت را آگاه کردند افزود: اگر چه بعد از سخنرانی امام خمینی(ره) در رابطه با قرارداد ننگین کاپیتولاسیون در سال ۴۲ ایشان را تبعید کردند اما نتیجه آن شد که درخت تنومند انقلاب اسلامی رشد کند.

مهدوی با بیان اینکه قرآن کریم اجازه تسلط بیگانگان بر مسلمانان را نمی دهد ادامه داد: مسلمانان باید خودشان بر مملکت اسلامی تسلط داشته باشند و ریشه نفوذ بیگانگان در امورشان را قطع کنند و این پیام قرآن کریم است.

خطیب جمعه موقت رودان تصریح کرد: چهل سال است که تابع تصمیم گیری های ولایت فقیه هستیم و الحمدالله در این مدت و در سایه این اطاعت پذیری در دنیا عزتمند شدیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: دشمن در صدد است با ایجاد جنگ روانی و تبلیغات سوء از آب گل آلود ماهی بگیرد و از این مشکلات اقتصادی بوجود آمده در کشور، آینده انقلاب اسلامی را پیش ملت ایران، سیاه و ناکارآمد جلوه دهد.

مهدوی با بیان اینکه طرز تفکر غلط که انقلاب دین نتوانسته کاری کند در ملت مسلمان و دیندار ایران اسلامی راه ندارد افزود: کسی نمی تواند از اقتصاد فشل امروز کشور دفاع کند اما مگر ما پیرو آن امام حسین(ع) نیستیم که برای حفظ و اعتلای اسلام حاضر شد بدن مطهرش قطعه قطعه شود تا اسلام بماند،مگر ما پیرو حضرت زینبی نیستیم که نماز شبش را از شدت گرسنگی نشسته خواند.

وی با اشاره با اینکه دولت براساس قانون اساسی برای حفظ امنیت و استقلال اقتصادی این مردم سوگند یاد کرده است خاطرنشان کرد: ما دوتا راه بیشتر نداریم یا باید طرفدار این اندیشه غلط باشیم که برای بهبود وضع اقتصادیمان به آغوش غرب برویم و یا اینکه بهترین روش را انتخاب کنیم و به ملت خودمان برای عبور از این مشکلات متکی باشیم و این راه چهل ساله را برنگردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نماینده مشهد و کلات روز جمعه انتخاب می‌شود

پنجمین نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی روز جمعه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حوزه انتخابیه مشهد و کلات، پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، که از این تعداد چهار نماینده در دور اول انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد، انتخاب شدند.

بر همین اساس، فردا، جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت از بین حسنعلی امیری اخلاقی و کاظم معتمدی‌فر، یک نفر به عنوان آخرین نماینده مردم، در حوزه انتخابیه مشهد و کلات انتخاب می‌شود.

کد خبر 752001

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه کرمانشاه از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات
  • ظرفیت عظیم علمی یزد در تمدن‌سازی
  • معدل سیستان و بلوچستان در شاخصه‌های توسعه صعودی است
  • آخرین نماینده مشهد و کلات روز جمعه انتخاب می‌شود
  • نقش بی بدیل حضرت رضا(ع) در همبستگی ملی و معنویت مردم ایران اسلامی
  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • جریان آزادی‌خواهی غزه در اربعین پیش رو تجلی ممتازی خواهد یافت
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است