Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:39:04 GMT

سالار عقیلی، مسعود فروتن و... در سنگلج

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۵۸۷۰

سالار عقیلی، مسعود فروتن و... در سنگلج

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی هادی مرزبان با حضور سالار عقیلی، فرزانه کابلی، مسعود فروتن، بیژن افشار، اصغر همت، شهرام کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی، پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج و...  افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور بزرگان عرصه تئاتر، سینما و موسیقی برگزار شد فرزانه کابلی که حدود سی سال پیش در این اثر ایفای نقش کرده بود گفت: هادی مرزبان برای این نمایش زحمات بسیاری کشید و من شاهد آن بودم و هستم، امیدوارم نتیجه این زحمات را به خوبی ببیند و شما را به تماشای این اثر دعوت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مراسم فرزانه کابلی چراغ نمایش «آهسته با گل سرخ» را روشن کرد.

«آهسته با گل سرخ» تازه ترین اثر هادی مرزبان به قلم اکبر رادی با نقش آفرینی حبیب اسماعیلی، محمد حاتمی، میترا حجار، سام قریبیان و فریبا کوثری همچنین بازیگران نوجوان: سروش میرزایی و پویا محمد خانی از ابتدای آبان ماه در سالن سنگلج به روی صحنه رفت

مرزبان پیش از این بر اساس نمایشنامه های اکبر رادی آثار موفقی چون «تانگوی تخم مرغ داغ»، «ملودی شهر بارانی»، « هاملت با سالاد فصل» و… به روی صحنه برده بود که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالار عقیلی تماشاخانه سنگلج هادی مرزبان آهسته با گل سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که تا این لحظه تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمد عباسی و مهدی کریمی ۴ بر یک از قرقیزستان پیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان
  • ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی