Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سردار حسین اشتری روز جمعه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: تنها مشکل تردد برای اتوبوس‌های کاپوتاژ در مرز مهران وجود دارد و تا ظهر امروز با افزایش گیت‌های خروجی اتوبوس‌های کاپوتاژ شده، این مشکل نیز حل می‌شود.

وی افزود: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های سه گانه کشور با اشراف اطلاعاتی و مجاهدت نیروی های امنیتی و انتظامی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناجا در خصوص بازگشت زائران از مرزهای سه گانه یادآور شد: توصیه می شود زائران برای ورود به کشور از مرزی استفاده کنند که از آن خارج شده اند.

سردار اشتری تاکید کرد: در صورت ایجاد مشکل یا جابجایی زائران ورود از مرز دیگری غیر از مرز ورودی مانعی ندارد.

وی با بیان اینکه همه مرزها آماده پذیرش زائران هستند، گفت: استان ایلام بخصوص شهر مهران میزبان خوبی برای زائران است و حتی مردم منازل خود را در اختیار آنان قرار داده اند تکایا و مساجد نیز پذیرای زائران اربعین هستند.

وی تاکید کرد: نظم مناسبی در فضای شهر مهران و مسیرهای تردد زئران وجود دارد و امیدواریم در بازگشت نیز این نظم و انضباط حاکم باشد و سفر خوبی را برای زائران و مردم استان ایلام رقم بزند.

سردار اشتری برقراری نظم و امنیت را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و گفت: برقراری نظم و انضباط و رعایت آن وظیفه همه است اما مسئولیت نیروی انتظامی بیشتر است و در تلاشیم با تمام توان این نظم را ادامه دهیم.

از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون نفر از طریق مرز مهران وارد عراق شده اند و این حجم زائر در فاصله چهار روز تا اربعین همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اربعین زائر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا اعلام کرد که عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه‌ای ۹ ساله در امنیت کامل در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی گفت: اعزام زائران سرزمین وحی با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سرگرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.  امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران حج عمره

بنی‌اسدی فر درخصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام هستند، گفت:‌ پلیس با اعزام زائران عمره آمادگی لازم را جهت برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام