Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در طرح ویژه اربعین حسینی (ع.) ۱۴۰۰ تیم پلیس با بیش از ۵ هزار نیرو امنیت جاده‌ها را برعهده گرفته اند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار تقی مهری اظهار داشت: سراسر جاده‌های استان‌هایی که دخیل در بحث اربعین هستند تحت کنترل و پوشش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی ماموران پلیس راهور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع.) افزود: با توجه به پرحجم بودن محور‌های منتهی به مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه همکاران ما به منظور تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها حضور پررنگ تری دارند.

سردار مهری یادآور شد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و ادامه یافتن آن برای امروز مهمترین خواسته ما از راننندگان رعایت مقررات رانندگی و همکاری با پلیس است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور همچنین به رانندگان توصیه کرد که مدارک لازم را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز آن را به همکاران ما ارائه دهند و خللی در رفت و آمد آن‌ها ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در محور‌های استان ایلام و حجم بالای تردد از مرز مهران، به زائران توصیه می‌شود از مرز‌های شلمچه و چذابه تردد کنند.

سردار مهری بیان کرد: در شهر مهران به تعداد کافی پارکینگ برای خودرو‌ها وجود دارد به همین خاطر از رانندگان درخواست می‌شود برای اطمینان و جلوگیری از بروز حوادثی مانند سرقت، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌ها بگذارند.

وی بیان کرد: در روز‌های گذشته چندین دستگاه خودرو که در مکان‌های نامناسب پارک شده بود جمع آوری شدند.

سردار مهری گفت: شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در خدمت زائران است که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی آن‌ها و سایر شهروندان هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی اربعین شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است

محمد جواد ظریف پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخشی از سفارت ایران در دمشق را دفاع مشروع دانست و گفت: ایران در این پاسخ، تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.   به گزارش ایسنا ،محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر روز جمعه در صفحه اجتماعی ایکس در مورد تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا نوشت: «نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.   اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود که تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.   اکنون، با توجه به ترقه بازی امروز در اصفهان، تمامی کشورها و رهبران جهان می‌بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسرائیل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد